Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

kuoni "highlights of the west"

Discussie gestart

Steson

Wij vertrekken 17 mei !!! Kan niet wachten  :D

We gaan dus eerder dan jullie, dus mogelijk heb ik nog wat goeie tips als ik terug ben  ;)
Maar dat uitzoeken en route uitstippelen is toch al helemaal geweldig hè !
Dit forum werkt verslavend...... En je hebt ook helemaak gelijk dat, als je uit wilt rusten, je dan een strandvakantie moet boeken !
Wij sluiten af met 2 weken Hawaii, Kauai en Maui (per eiland een week), dus vandaar dat we maar 15 dagen gaan rijden op het vaste land.
Dus eigenlijk hebben wij na een drukke route toch nog een strandvakantie !

Aan de ene kant had ik het geweldig gevonden om zeker Yosemite met sneeuw te zien (maar dan was de Tioga Pass niet open geweest),
en nu heb ik gewoon een geweldig uitzicht in ons eigen landje !!!! Ik woon in een stad, maar het is zo geweldig mooi al die sneew !!

Iedereen voorzichtig aan morgen op de weg !!!!
#16 - 20-12-2009, 20:57 uur
september 2010 en 2015: West en Hawaii (Maui en Kauai)
mei 2011 en juni 2014: Florida
september 2012: Mid-West en Hawaii (Big Island en Oahu)

JoeSee

 palmboom  uitrusten in de USA kan ook heel goed hoor. In mei zijn we 3,5 weken daar. We reizen 2,5 weken hiervan rond en de laatste week staan we aan het strand in San Diego...helemaal relaxed.
#17 - 21-12-2009, 09:03 uur

Steson

Kan ook heel goed denk ik !!!! Als het maar strand en zon is !!!!

Wij pakken twee droomwensen in 1x...... Maarja, misschien vinden we 15 dagen vaste land toch te kort en komen we nog eens terug
(pakken we dan meteen wel de andere twee eilanden mee: Big Island en Oahu)
#18 - 22-12-2009, 20:38 uur
september 2010 en 2015: West en Hawaii (Maui en Kauai)
mei 2011 en juni 2014: Florida
september 2012: Mid-West en Hawaii (Big Island en Oahu)

Ine

Voor een kort verblijf loont het nauwelijks de moeite naar hawaii te vliegen.
Het is ca. 5 uur heen en ook weer 5 uur terugvliegen...plus natuurlijk de extra vliegkosten.
Binnen California zijn zeker leuke alternatieven.
#19 - 22-12-2009, 22:43 uur

heidi64

 ;D lijkt mij ook geweldig  Hawaii , maar 3 weken is op dit moment maximale voor ons we hebben ook nog wat huisdieren,en zo lang kunnen we niet zonder.
Maar de voorpret is zeker leuk, ook al is onze route uitgestippeld , je kan er zelf wel de invulling aan geven en leuke tips op doen op dit forum,

Iedereen  fijne dagen :D
#20 - 23-12-2009, 11:21 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15