Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Chocoladefabriek Las Vegas

Discussie gestart

jaimpje

hahaha Jes ene ook geen cocolade ijs??

hihihi LOL!!!!!

nog steeds niemand in die fabriek geweest?? Schande!!

Groetjes WEER!!
#16 - 15-08-2005, 22:39 uur

Jez

Nee, ook geen chocolade ijs.

Ik denkd at iedereen wacht tot jij geweest bent. We (nou ja, we, de mensen die wèl chocola lusten dan) horen dus graag hoe het er is!!
#17 - 15-08-2005, 22:51 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

jaimpje

misschien weet ik wel zo'n goed verhaal over DE chocolade fabriek te schrijven dat zelfs JIJ nieuwsgierig word en er ook naar toe gaat!

hahahahahahaha
Jaim

LOL
#18 - 15-08-2005, 23:00 uur

Jez

Okee, ik neem de uitdaging aan! Verbaas me!!!!!!!!!
#19 - 15-08-2005, 23:30 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Jez

Ik zou trouwens wel heel graag naar Willy Wonka's chocoladefabriek willen (die schijnt ergens te komen/zijn). Maar da's meer om de Oempaloempa's dan om de chocola!
#20 - 15-08-2005, 23:32 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

jaimpje

Ik zou nog HEEEEL graag naar de film willen (met johnnie!!) Ben je al geweest?

Lijkt me wel super stoer als er ergens zo'n fabriek komt!
 Heb nu helemaal zin in die chocolade fabriek in las!)

Zal je zien doordat we het hier erg over de fabriek hebben valt ie enorm tegen!
Of niet! hahahaha

gister met een bewoner op m'n werk het computerspel gespeelt, snapte helemaal niks van die oempaloema's!

Groetjes Jaim
#21 - 15-08-2005, 23:35 uur

Jez

Nee, nog niet gezien. Wel al vaak de oude, met Gene Wilder. Geweldig, die Oempaloempa's!

Ben trouwens ook niet zo'n Johnie-fan............  :-[ :-[ :-[

De zin "bewoner op mijn werk" vraagt misschien om enige toelichting; mensen kunnen een héél fout beeld krijgen van wat je doet ??? ???

Oe, ik wist niet dat er al een spel van is!
#22 - 15-08-2005, 23:45 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

jaimpje

hahaha bewoner op m'n werk.... klinkt wel heel spannend he......

 ;)
#23 - 15-08-2005, 23:51 uur

jaimpje

okay flauw...  ;) ;) ;D ;D

Ik werk in een woonvoorziening
Voor mensen met een verstandelijke beperking. :)

Groetjes en weltrusen...
ik ga duiken ;)
#24 - 16-08-2005, 00:09 uur

Jez

Had al z'n vermoeden  ;)
#25 - 16-08-2005, 20:54 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

lee74

Ik ben van het weekend naar charlie en the chocolate factory geweest. De film is echt heeel leuk!! Echt een aanrader!! Johnny Depp zet naar mijn mening een geweldige Willy Wonka neer.

Maar goed, ben nu ook wel benieuwd geworden naar de chocolade fabriek in Vegas, dusse laat maar weten als je er geweest bent! Ik ben wel eens in een chocolade fabriek geweest in australië en dat was echt leuk, maar goed ik ben dan ook wel een echte chocolade liefhebber! Wel minder voor de lijn, aangezien je uiteraard ook veel moet proeven als je daar bent.. ;D ;D ;D

Goetjes,
Lee
#26 - 17-08-2005, 13:51 uur

hdeweert

Hai die ho,
Even een vraagje, is er al eens iemand in de chocolade fabriek in las vegas geweest? Ooit (heel lang geleden) heb ik er eens iets over gelezen. En nu we deze richting opgaan heb ik zoiets van WE GAAN ER NAAR TOE :)
alleen is deze fabriek een DO of een DON'T???

Natuurlijk voor de lijn een DON'T  :D :D

http://www.lasvegas.com/attractions/off_the_strip/ethelm.html

Ben benieuwd!
Groetjes
Jaimie

Ik zou zelf niet op bezoek gaan in een chocolade fabriek. Zeker niet in Las Vegas. Er zijn daar zoveel andere dingen te zien en doen dat ik een bezoek aan een dergelijk fabriek alleen plan als ik veel tijd over heb. Het zien hoe chocolatjes gemaakt worden staat dus niet hoog op mijn prioriteiten lijstje. Wel neem ik elke keer weer een kijkje op de strip bij de M&M shop. Ik hoop niet dat je er als chocolade verslaafde vandaan komt, de smaken die in ze op de webside noemen moeten de liefhebber het water in de mond doen staan.
#27 - 17-08-2005, 15:41 uur

Mrjn

:: kwijlt ::

Ik zou wel bij zo'n chocofabriek op bezoek willen. Mits het niet smaakt naar Hershey's.
#28 - 17-08-2005, 16:14 uur

Chi Sin X

Je kan ook gewoon op bezoek gaan in een chocolade fabriek in NL of Belgie (werd (wordt, geen idee eigenlijk) in mijn dorp een paar keer per jaar georganiseerd door de lokale chocoladefabriek, je komt er altijd een paar kg zwaarder terug buiten dan dat je gekomen bent ;) ).

Maar lijkt me meer iets om te doen op een regenachtige winterdag, maar misschien dat die fabriek in Las Vegas iets speciaals is, dat weet ik niet.
#29 - 18-08-2005, 10:18 uur

Minoes

Schrik niet: ik was er in 1993 (long ago dus...) Het is de EthelM chocolatefactory. Toegang toen gratis geloof ik.

Wat ik me ervan kan herinneren was het niets bijzonders. We zullen wel een rondleidinkje gehad hebben, maar dat heeft geen onuitwisbare indrukken achtergelaten. Wat ik wel ronduit schokkend vond was dat je maar 1 bonbonnetje mocht proeven bij het bonbonproeven aan het einde van de rondleiding. Als echte chocaddict vond ik dit misdadig.

In Zwitserland (bij Lugano) ook ooit eens een chocofabriek bezocht. Daar mocht je aan het einde onbeperkt chocola/bonbonnen eten. Daar zou ik graag nog eens naar terug willen... :P  Maar EthelM gaan we volgend jaar als wij Las Vegas aandoen, overslaan...
Een don't dus!

groetjes,
Minoes
#30 - 18-08-2005, 21:18 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15