Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

colorado met kids

Discussie gestart

noean

Wij gaan de maand mei naar Denver en willen vandaar een rondreis maken via oa Rocky Mountains, Yellow stone etc. We gaan afwisselend kamperen/motels. We hebben 2 kids bij ons van 10 en  5 jaar. Hebben jullie nog tips voor ons wat we persé zouden moeten doen met hun...wat leuk is voor hun!?
Alvast bedankt
#1 - 29-03-2005, 19:00 uur

Bakvet

Niet precies wat je vraagt, maar voor de zekerheid geef ik deze tip toch maar. Ikzelf kampeer niet vaak, ik heb er echt een hekel aan om met z'n allen bovenop elkaar op een grasveld te moeten staan, zoals het in Europa gebruikelijk is. In Amerika is dat meestal niet zo.

Dus in mijn onwetendheid nam ik m'n luchtbed en gebruikelijke slaapzak mee naar de Rockies en Yellowstone, het was ook in mei. Maar het was echt gruwelijk koud 's nachts. Een luchtbed slaapt geweldig, maar het biedt totaal geen isolatie. Sindsdien gebruik ik slaapmatjes (foam of self inflating) en een goede slaapzak. Van mij mag het nu vriezen 's nachts, ik merk er echt niets van.
#2 - 31-03-2005, 21:13 uur

noean

Bedankt voor de tip. De matjes nemen we zowiezo mee, inplaats van luchtbedden.
#3 - 01-04-2005, 14:42 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15