Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Colorado rivertocht (bij Page)

Discussie gestart

smuld258

Wij hebben op internet gezien dat er een mogelijkheid bestaat om een tocht te maken op de Colorado-rivier, welke start bij de dam in Page en eindigt bij Lees Ferry.
Wij vroegen ons af of er al iemand deze tocht gemaakt heeft en of je veilig je foto- of filmcamera mee kunt nemen?
#1 - 29-01-2008, 15:08 uur

allard

Eind augustus 2007 is dit topic hier al eens ter sprake geweest. De uitstroom van de Colorado bij de Glen Canyon Dam is zeer regelmatig en de eerste cataract van betekenis wordt gevormd door Paria River bij Lees Ferry. Vlak daarvoor is helaas de uitstap plek. Ik zou mijn camera zeker niet thuislaten.

Allard
#2 - 29-01-2008, 22:25 uur

Heerda

Wat een geweldig avontuur de Colorado rivier kan zijn lees je in:

CALVIN, WILLIAM H. DE RIVIER DIE TEGEN DE BERG OPSTROOMT ( Een reis naar de oorsprong van de aarde en de mens ) BERT BAKKER , AMSTERDAM 3E DRUK, MAART 1992, DIKKE PAPERBACK, 692 BLZ., ILLS.,

Eén van de weinige boeken die ik, ondanks het volume, 2 keer gelezen heb...



#3 - 30-01-2008, 15:11 uur

meistershof

Hallo Smuld 258
 wij hebben daar 4 jaar geleden een slow raft gedaan , is super heel rustig genieten van uit een rubber boot
de moeite waard veel foto s gemaakt . De reis terug met de bus was ook erg mooi  nog even gestopt bij horshoe bend
zie foto op foto pagina van usa4all.groeten willem .ps een tocht over lake powel naar de rain bow bridge is ook aan tebevelen.
#4 - 24-03-2008, 22:18 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15