Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Coupons LV (hotels + buffets)

Discussie gestart

Wittmann

Tijdens het zoeken op het forum ben ik de zgn. "coupons" tegengekomen. Heeft iemand tips waar ik deze in  Las Vegas kan vinden (daar ook bij MacDo zoals ik al las?)
Zou zowel zijn voor een hotel (1 van de tophotels zoals venetian, bellagio,...) als voor een van de vele buffets (aladdin, bellagio, rio, paris,...).
Waarom voor 2 betalen als er "2 for 1" coupons zijn?  ;)
#1 - 13-05-2007, 12:13 uur

allard

Waarom voor 2 betalen als er "2 for 1" coupons zijn?  ;)

Dat zou ik ook zeggen. Ik ben er onlangs nog geweest maar ik heb er niet naar gezocht dus heb ik ook niets gevonden. Wel is er per hotel een korting systeem voor trouwe klanten. Net zoiets als de klantenkaart in onze supermarkten. Ik ben altijd wel een beetje wantrouwend tegen dit soort weggevertjes. "There is no such thing as a free lunch" is toch een uitdrukking afkomstig uit de states indien ik goed geïnformeerd ben.

Allard.
#2 - 13-05-2007, 14:31 uur

Yosemite Martin

Kijk voor kortingen ook eens naar de promocodes zoals deze vermeld worden op "Fat Wallet".

Zie: http://forum.verenigdestaten.info/index.php?topic=4014.0

Martin
#3 - 14-05-2007, 21:38 uur

diahar

Langs de straat in de grotere steden en/of toeristische pleisterplaatsen van California vind je kasten waar gratis couponboekjes voor hotels en weet ik al niet meer in liggen. Deze coupons kun je gebruiken in California, Arizona, Utah en Nevada. Er is slechts een maar, je kan niet reserveren, dus je weet van te voren niet of er plek is. Desondanks kan het behoorlijk wat schelen. Wij , we zijn met z'n 2'en, zijn nu al 3 weken onderweg en  hebben gemiddeld $50,- per nacht uitgegeven aan motelkosten (best western, Days inn, Travelodge, Knights Inn, 6 Inn, enz), in san francisco, en vlak bij de Grand Canyons, Arches, Bryce, Death Valley Sequoia enz.
#4 - 16-05-2007, 06:58 uur
« Laatst bewerkt op: 16-05-2007, 07:02 uur door diahar »

pw.van.andel@hccne

>Heeft iemand tips waar ik deze in  Las Vegas kan vinden
In LV wordt je er mee doodgegooid. Thuis kun je ze al zien / bestellen via  http://vegasresource.com/ . Kost een paar Dollar en het werkt.
#5 - 16-05-2007, 15:20 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15