Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Cowboyachtig iets voor kinderen

Discussie gestart

Chantelle

Voor onze kinderen (3 en 5) willen we graag iets cowboyachtigs doen tijdens onze bekende rondje LV-GC-MV-Moab-Bry-ZI.
Ik denk dan aan een echt cowboyrestaurant of paardrijden voor kinderen van die leeftijd. Ooit maakte ik een cowboystay in de buurt van Mexican Hat. Zoiets zou ook leuk zijn in kinderversie. Wie weet iets leuks? Het mag best een beetje over de top zijn, we doen het voor de kinderen. Liever geen schietshows.

Op de verjaardag van onze jongste (die wordt dan 4) rijden we van Monument Valley naar Moab. Het leek me leuk om een halve dag te zwemmen bij Butch Cassidys Waterpark, maar ik zoek nog een alternatief als het te koud is of het gesloten is (nog niet gecheckd). En weet iemand een écht leuk kinderrestaurant in Moab?

Ook voor andere kindvriendelijke tips houden wij ons aanbevolen. Alvast bedankt! 
#1 - 02-01-2008, 23:14 uur

Marianne

hallo Chantelle,

Ik zou niet direct iets cowboy-achtigs weten. Misschien kun je bij de NP iets vinden op de ites van de parken, daar staan vaak wel stukken over activiteiten met kinderen. Bij bryce is de wandleing naar Mossy Cave wellicht leuk. Van de NPS-site:
The Mossy Cave trail is an excellent hike for children, senior citizens, or others wishing to see hoodoos up close but without having to hike long trails up and down steep slopes. It is rated as an easy trail with a round trip distance of .9 miles.

Paardrijden is ook altijd een mogelijkheid. Onze kinderen vonden goud zoeken ook leuk, maar ik denk dat je dat niet hebt waar jullie naar toe gaan.

Misschien dat het, ook als voorbereiding, aardig om eens de video's van Bassie en Adriaan in Amerika te bekijken.

Moab doen we dit jaar voor het eerst met de kinderen. Ik denk dat de Red Cliff Lodge geweldig om te eten, maar of het voor jonge kinderen iets is weet ik niet. Je kunt er buiten eten, met uitzicht op de rivier, dus dat is so wie so al geweldig.

Verder herinner ik me een MacDonalds (adverteert met "The Other Arches") in Moab.  ;)

Marianne
#2 - 06-01-2008, 14:35 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15