Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

coyote buttes

Discussie gestart

marloes

 Ik heb gelezen dat je voor de wave een permit nodig hebt, omdat we eind augustus gaan zijn we te laat. Maar klopt het dat we in dezelfde omgeving toch mooie wandelingen kunnen maken. Ik heb het eea gelezen over de wire pass trailhead, etc. Mijn vraag, ondanks dat we geen permit hebben, welke mooie routes kunnen we daar alsnog maken?

Groeten Marloes
#1 - 19-06-2009, 16:36 uur

jerbia

Er zijn in die omgeving echt legio mogelijkheden voor mooie wandelingen. Om er enkele op te noemen:

Wire pass Slotcanyon en Buckskin Gulch
Waterholes Slotcanyon
Wandeling naar Toadstool Hoodoo
Korte wandeling naar Horseshoe Bend
White Pocket (met bijv. gids Terry Alderman)
Wahweap Hoodoos

Ook schijnt het zo te zijn dat je ter plaatse nog kunt meeloten voor permits voor de Wave. Hoe dat precies in zijn werk gaat kan iemand anders misschien vertellen.

Succes met de keuze ;)
#2 - 19-06-2009, 17:13 uur

Wop

Vergeet ook niet dit stuk even te lezen : http://www.verenigdestaten.info/np/overig/wave.html  :afro:
#3 - 19-06-2009, 18:31 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15