Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

cruise america las vegas/supermarkt

Discussie gestart

erna

Wie weet waar wij handig inkopen kunnen doen, als we de camper bij Cruise America in Las Vegas opgehaald hebben. We willen diezelfde dag door naar de GRAND canyon. Iemand een tip?

Erna
#1 - 09-06-2007, 20:16 uur

Hans B

Onderstaand de site waar je alle walmarts kunt winden.
Op deze site vond ik er 20 in Las Vegas.

http://www.walmart.com/cservice/ca_storefinder.gsp

Het lijkt mij het beste Las Vegas drukte uit te rijden en dan in Henderson boodschappen te doen.
Kijk wel even goed of het een suoercenter is, daar kun je namelijk al je levensmiddelen kopen.
Bij een gewone walmart hebben ze die maar heel beperkt.

Hans
#2 - 09-06-2007, 20:59 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

allard

Ik neem aan dat je de RV ophaalt aan de locatie Boulder Hwy. Je kunt dan het beste even iets noordwestwaarts rijden en dan vind je deze Walmart Superstore. Deze locatie ken ik niet maar meestal maken ze deel uit van een veel groter winkelcomplex waar je eventueel nog andere boodschappen kunt doen. Er zijn in ieder geval plenty winkelmogelijkheden in Las Vegas met ruime parkeermogelijkheden. Eventueel ook de businesloop in Boulder. Verder is ook Kingman Arizona een plaats met behoorlijke faciliteiten. Hier nog een plaatje van de locatie West Charleston Blv. De opbouw is overal ongeveer hetzelfde.

Allard
#3 - 10-06-2007, 12:23 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15