Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Dag extra in Salt Lake City

Discussie gestart

EnncUsa

Op onze reis komen we van o.a. Yellowstone, via Jackson Hole bij Salt Lake City, vanwege de afstanden willen we daar een dag extra blijven, is dit de moeite waard? Hierna vervolgen we onze reis naar Moab waar we een paar dagen blijven.
#1 - 05-05-2015, 20:12 uur

Wilmy

Als jullie vanaf het Yellowstone park komen en naar SLC willen jullie onderweg misschien nog een paar kleine plaatsjes bezoeken voor een stop b.v. Logan, Bringham City en Ogden. Maar in Salt Lake City moet je de Temple van de Mormonen gaan. Ook het grote koor van de Temple is te bezoeken als ze een zanguitvoering hebben en dat hebben ze veel in de grote zaal me het enorme orgel. Dit alles is voor toeristen gewoon toegangkelijk. En vergeet niet het grootste eiland in het grote zoutmeer het "Antilope eiland".  Dit eiland is verbonden met het vaste land met een dijk en staat goed aangegeven vanuit het noorden. Je ziet daar  de bisons  die langs het meer lopen te grazen en in een farm maar ook de deers een groot soort herten enz enz. Ook de Olympic Ice Skating Oval en in Midvale dit is een aangrenzende stad en deze stad heeft in oude cowboy stijl opgetrokken winkelcentrum. En als er  nog tijd over is zou ik een  kleine omweg maken naar Park City.  Als jullie dan naar Moab gaan om de Arches te bezoeken zou ik de van de Inter State Highway 15 af gaan bij Provo en daar de US Highway 191 :) volgen via Helper en Price naar Moab. De Arches zijn zeer bijzonder maar al je in het park bent ga dan ook wandelen, dan zie je zoveel meer. Maar zeer dicht bij Arches zijn de Canyon Lands  daar stroomt de Colorado River in de diepte door heen wat zeer zeker een bezoekje waart is.
#2 - 06-05-2015, 07:52 uur

Marianne

Als het je alleen gaat om de afstanden te breken is 1 overnachting natuurlijk ook voldoende. Een dag stad is wel leuk, maar wellicht kun je die dag ook elders goed gebruiken?

Marianne
#3 - 06-05-2015, 08:54 uur

MiamiHeat

SLC is zeker de moeite waard om er een dag te verblijven. Wij vonden het in ieder geval een erg leuke stad. Met een zeer compact centrum en de wandeling naar State Capitol is de moeite meer dan waard. Prachtig uitzicht heb je vanaf daar over de stad met de bergen op de achtergrond. Ook wij zijn naar Park City gereden...mooie weg!
#4 - 09-05-2015, 13:21 uur

EnncUsa

Dank jullie, ik denk dat we een dag extra blijven voordat we doorrijden naar Moab.
#5 - 10-05-2015, 13:21 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15