Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Death Valley -> Visalia

Discussie gestart

DennisH

Is het mogelijk om van Death Valley naar Visalia te rijden in een rechte lijn ?? Dus door de natuurparken heen die er tussen liggen ??
Mijn routeplanner stuurt me onderlangs over Bakersfield.
#1 - 31-08-2005, 09:01 uur

USARené

Vertrouw maar op je routeplanner ;D. Rechtstreeks is niet mogelijk.
#2 - 31-08-2005, 10:51 uur

Hans B

Hallo Dennis,
ik heb altijd geleerd dat de rechte weg de kortste weg is, maar in dit geval is dat niet zo, of je moet met je gehuurde 4wheel al over de top van de Mt.Whitney (14.494ft) kunnen. Beter is dan om de iets zuidelijker gelegen Chimney Peak te nemen (7990ft). Maar het veiligste lijkt mij toch de Walker Pass (5250ft) deze ligt opweg van de Hwy-395 Ridgecrest naar de I-5 Delano.
't is even om, maar dat heb je ook geen problemen.
groeten, Hans
#3 - 31-08-2005, 21:32 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

DennisH

Bedankt voor de tip !!

Ziet er goed uit, dan kom ik direct in Bakersfield uit of ik kan rechts aanhouden om dan via Sequoia te rijden.

#4 - 01-09-2005, 09:35 uur

BESNAG1

Van Death Valley kan je naar Visalia rijden zonder langs Bakersfield te gaan.
Neem de 190 vanuit Death Valley richting Olancha. Volg vanaf hier de 14 richting Inyokern. Neem hier de 178 richting Bakersfield

Nu heb je de keuze. Als je wat van het landschap wilt zien en de tijd hebt dan kan je bij Weldon de 155 richting Delano nemen. Bochtige wegen maar zeer mooi landschap. Dan de 65 of 99 nemen naar Visalia
Heb je de tijd niet dan kan je beter doorrijden naar Bakersfield en hier de 65 of 99 richting Visalia

Mocht je nog op zoek zijn naar een hotel in de buurt van Visalia dan kan ik de Charter Inn & Suites http://www.charterinnandsuites.com/ adviseren in Tulare. Mooi hotel met veel faciliteiten (gratis internet en ontbijt)
#5 - 09-09-2005, 10:59 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15