Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Definitieve route zuidwest

Discussie gestart

Porphyria

Hallo!

Gisteren hebben we onze plannen nog eens besproken en we zijn tot een definitieve route gekomen! Nu wordt het allemaal heel echt en ik kijk er elke dag meer naar uit.

Di 7 juli      Brussel - Washington - San Francisco
Wo 8 juli    San Francisco - Monterey
Do 9 juli     Monterey - Pismo Beach
Vr 10 juli    Pismo Beach - Las Vegas
Za 11 juli   Las Vegas - Grand Canyon
Zo 12 juli   Grand Canyon
Ma 13 juli  Grand Canyon - Page
Di 14 juli    Page
Wo 15 juli  Page - Monument Valley
Do 16 juli   Monument Valley - Moab
Vr 17 juli    Moab
Za 18 juli   Moab
Zo 19 juli   Moab - Capitol Reef
Ma 20 juli  Capitol Reef - Bryce Canyon
Di 21 juli    Bryce Canyon - Zion
Wo 22 juli  Zion
Do 23 juli   Zion - Death Valley
Vr 24 juli    Death Valley - Sequoia
Za 25 juli   Sequoia
Zo 26 juli   Sequoia - Yosemite
Ma 27 juli   Yosemite
Di 28 juli     Yosemite
Wo 29 juli   Yosemite - Lake Tahoe
Do 30 juli    Lake Tahoe - San Francisco
Vr 31 juli     San Francisco
Za 1 aug     San Francisco
Zo 2 aug     San Francisco - Washington - Brussel
Ma 3 aug     aankomst Brussel

Ziezo, wat vinden jullie ervan?
Dingen die we zeker op voorhand moeten reserveren?
Voor Yosemite zal ik eens moeten kijken of het nog lukt. Verder dachten we ook ons eerste hotel in San Francisco te reserveren, ergens kort bij de luchthaven, en ons hotel in Death Valley en eventueel tickets voor Alcatraz. Moeten we Grand Canyon ook reserveren en eventueel een helikoptervlucht (is dit de moeite?) of kunnen we dat daar nog regelen?

Groetjes!

#1 - 16-03-2009, 12:30 uur
« Laatst bewerkt op: 16-03-2009, 12:39 uur door Porphyria »

hdeweert

Hallo
Dat word een mooie vakantie. Als je in een park wilt slapen moet je haast wel reserveren. Doe je dit niet dan ben je echt flexibel,
je kunt dan onderweg besluiten ergens langer te blijven en elders een dag korter. Je route heeft alle mogelijkheden in zich en je
zult er geen spijt van krijgen.
Persoonlijk vind ik een vlucht boven de GG niets bijzonders en een te grote aanslag op het vakantie budget, maar daar denken
anders over. Maar je hebt genoeg ruimte om ter plaatse te beslissen.
Veel plezier
Harm
#2 - 16-03-2009, 13:29 uur

Fisherman

Dat is een mooie route,jullie hebben wel voldoende tijd uitgetrokken om de meeste dingen goed te bekijken!

Het is wel verstandig om tickets voor Alcatraz te reserveren want het is daar vaak druk dus snel uitverkocht!

Ik vind een helikoptervlucht over de Grand Canyon zeker wel de moeite waard,ik vond het een geweldige ervaring echt prachtig! Ik had mijn vlucht 1 dag van te voren ter plekke bij Papilon geboekt,meestal valt het daar ter plekke wel te regelen maar het kan natuurlijk nooit geen kwaad om het al te reserveren.
#3 - 16-03-2009, 15:12 uur

Porphyria

Hoera!

Ik ben er net nog in geslaagd een tent te boeken in Curry Village van 26 tot 29 juli. Dat is ook weer een zorg minder!
We hadden graag de laatste nacht in Tuolomne Meadows gelogeerd, maar daar was niets meer vrij. Is een boeking eigenlijk eenvoudig te wijzigen? Moest er in de komende weken nog een plaatsje vrijkomen in Tuolomne kunnen we onze laatste nacht in Curry Village misschien omruilen ...

Groetjes
#4 - 16-03-2009, 18:48 uur

Marianne

Je kunt heel gemakkelijk annuleren. Wij hebben wel eens op het allerlaatste moment Curry Village geruild voor een tent bij Housekeeping Camp. Gewoon een kwestie van de gewenste accommodatie boeken en dan de andere annuleren (in die volgorde, voor de zekerheid).
Tuolumne Meadows zit bijna altijd vol, vorig jaar hebben wij regelmatig gekeken of er iets vrij kwam, maar uiteindelijk hebben we White Wolf genomen. Vond ik een geweldige plek om te overnachten en ook het eten daar was heel bijzonder (van te voren reservren en dan gewoon aanshuiven en eten wat de pot schaft).

Wij hebben ook eens een helicoptervlucht door de GC gemaakt en dat vond ik echt heel erg de moeite. Doe het alleen als je voldoende tijd hebt, want een hike naar beneden, als is het maar een klein stukje, is ook aan te raden. Wij waren er toen in september en toen konden we ter plekke nog een vlucht reserveren, ik geloof dat we dat toen de avond van te voren hebben gedaan.

Marianne
#5 - 16-03-2009, 21:53 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15