Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

dilemma reis ivm denver broncos

Discussie gestart

M. Haanstra

In september ga ik oa naar Denver, waar ik een MLB wedstrijd van de Colorados ga volgen. Ik dacht dat de overige sporten later in het jaar zouden starten, maar nu blijken de Denver Broncos op 21 september te spelen, in Denver. (Hans B, alvast heel erg bedankt voor de tips in sommige forums om op www.nfl.com te kijken).
De starttijd is alleen nog onduidelijk, op de ene site staat 02:05 pm en op andere sites 04:15 pm.  Ik kan de juiste tijd nog niet achterhalen.

Nu vertrek ik 's avonds vanuit Denver naar Las Vegas, alleen moet ik dan mijn routeschema omgooien.  Ik ga 20/9 vanuit Denver naar Mount Rushmore, en de volgende dag weer terug. Onderweg ga ik oa scott bluf, carhenge en bear country bekijken. Nu kan ik voor $35 kaartjes kopen voor de Broncos, alleen moet ik dan mijn schema redelijk omgooien. Ik kan dan nog wel naar Mount Rushmore (een echte must see), maar de rest zal ik moeten skippen.

Vraag is, of dit het waard is. Ik ben al diverse jaren naar het honkballen geweest, en zou heel graag een andere sport willen zien. Dit is wat dat betreft een uitgelezen kans.
Iemand suggesties (Lou?)

Menno

#1 - 29-07-2008, 21:18 uur

recyclist

Of de 4 presidenten op Mount Rushmore een must-see zijn, bepaal je zelf.
Persoonlijk zou ik zeker niet zo'n detour maken met het reuzenbeeldhouwwerk als hoofdoel.
Ik sprak meerdere mensen die de voorkeur gaven aan Crazy Horse ('we Indians have brave leaders too') en sommigen die afknapten op de marketing en merchandising van deze projecten.
Ik heb in juni Crazy Horse bezocht. Vond het de moeite! Je moet wel houden c.q. je niet teveel storen aan het enorme patriotisme dat bv. afspat van een lasershow (op zichzelf technisch knap), begeleidende tekst en aanzwellende muziek cumulerend in God bless America. Rushmore hoefde ik toen niet meer.

Black Hills en Badlands hebben echter (ook) landschappelijk veel te bieden. En als je de Badlands bezoekt, bekijk bij het benzinestation van Interior, Badlands, de persiflage van de Indianen op Rushmore.
Maar goed, ieder z'n voorkeur en smaak. Hoop dat je wat hebt aan deze 'visie' bij het maken van je programma.



Weliswaar surrogaat maar deze 'mount rushmore' vind je in de Achterhoek.

P.S. Op http://www.usarie.reismee.nl meer over de Black Hills, Rushmore en Crazy Horse.
#2 - 29-07-2008, 23:46 uur

Loek

Ik vraag me af waar je voor die $35 zit in het Bronco's stadion (Invesco at Mile High).  Sommige plekken zit je namelijk zo ontzettend hoog dat je voortdurend een verrekijker nodig hebt om nog iets van het spel te kunnen volgen.  Waarschijnlijk is het nog een pre-game gezien het nog vrij vroeg in het seizoen is.
#3 - 30-07-2008, 02:08 uur

M. Haanstra

Loek,

Ik kwam bij ticketmaster half price tickets tegen. Eenmaal per jaar kun je boeken voor de helft. Het is inderdaad 5e rij.

Groet
Menno
#4 - 30-07-2008, 17:36 uur

M. Haanstra

Zojuist toch een ticket (al inn $79), zeer dicht op het veld gekocht. Een hotel alvast geannuleerd, en de rest aangepast.
Ik ben zeer benieuwd

Menno
#5 - 30-07-2008, 21:36 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15