Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Dirk's derde reis naar de USA zomer 2013, ROUTE BEKEND!!!

Discussie gestart

TondeG

mmm lastig, weet er alles van, betreft knieën. Als het een meniscus is zal het lastig worden. Hotels zijn te cancelen en tickets toch ook, als op dokter advies niet te reizen valt. 
#46 - 22-02-2013, 00:01 uur

Dirc

Inderdaad erg lastig. Nog even aankijken en dan knoop doorhakken denk ik.
#47 - 22-02-2013, 11:31 uur

maryde

Heb ook erg getobd met wat later een meniscus bleek, wandelen leek voorbij, maar geweest bij het Orthopedium in Delft *( naast Ikea), snel  afspraak en snel geholpen. Liep na twee maanden als een kievit. Je hebt nog tijd...
#48 - 23-02-2013, 10:36 uur

Marianne

Wie weet valt het mee. Sterkte gewenst Drik!

Marianne
#49 - 23-02-2013, 14:38 uur

TondeG

Heb ook erg getobd met wat later een meniscus bleek, wandelen leek voorbij. Liep na twee maanden als een kievit.

Dat is waar ik ben aan allebei de knieën geopereerd een paar maanden voor de vakantie en heb in Josemite en Zion veel gelopen. Downstairs is wat lastiger maar komt wel goed.
#50 - 23-02-2013, 15:46 uur

Dirc

Tja misschien valt het mee, maar het is wel een keuze die je moet maken voor je investeert in een dure vakantie natuurlijk.

Het is nogal zonde om een vakantie te boeken van dat bedrag en dan na dag 1 erachter te komen dat je de rest in de auto zal zitten. Ze moet komende 2 weken denk ik eens goed kijken wat wel en niet kan en dan zullen we toch moeten beslissen.

Ik vraag mij alleen af in hoeverre een ticket te cancellen / om te boeken is. Ik snap dat ik aanspraak kan doen op mijn annuleringsverzekering.
#51 - 23-02-2013, 18:16 uur

VegasFreak

En heb je al concrete plannen voor het gedeelte van je trip dat je in Las Vegas gaat doorbrengen?

Groeten,
Frank
#52 - 28-02-2013, 21:22 uur
What goes on in Vegas........ends up on vegashighroller.net

http://vegashighroller.net

Dirc

Nee nog niet zoals je in bovenstaand bericht kunt zien.
#53 - 28-02-2013, 23:32 uur

VegasFreak

Oh poep, had het laatste stukje niet helemaal goed gelezen. Wat vervelend voor je vrouw zeg. Ik kan me voorstellen dat je nu een dilemma hebt over wat te doen....

Groeten,
Frank
#54 - 01-03-2013, 17:25 uur
What goes on in Vegas........ends up on vegashighroller.net

http://vegashighroller.net

Dirc

Precies.

Alles boeken en daar erachter komen dat je de rest v.d. vakantie in een blik zit is ook niks.
Dat kan ik ook op de Veluwe ofzo  ;D
#55 - 01-03-2013, 19:57 uur

Dirc

Oke oke oke oke ik twijfel nog steeds. Tickets staan, huurauto wordt met de dag duurder, annuleren is niet mogelijk.....
#56 - 02-04-2013, 17:52 uur

Marianne

Wat vervelend Dirc. Volgens mij kun je voor de autohuur toch wel al iets vastleggen? Ik dacht dat het bij usareisen.de nog wel te annuleren was, maar ik heb er nog niet naar gekeken. Wij hebben ook nog geen auto gehuurd; ik heb twee weken geleden mijn arm gebroken en voor ons is het ook nog niet duidelijk of we kunnen gaan want autorijden zit er niet in voorlopig.  :(

Marianne
#57 - 02-04-2013, 22:32 uur

Jez

Hey Dirc, get, wat naar nieuws! Maar om bij Marianne aan te sluiten: ik weet niet beter dan dat hetboeken van een auto gratis te annuleren is. Vaak hoef je ook maar een deel aan te betalen en betaal je vlak voor vertrek het restant. De moeite om even te checken, lijkt me!

Succes  ;)

Add: Zojuist geboekt voor september bij Auto Europe. Annuleren kan kosteloos tot 48 uur voor vertrek.
#58 - 03-04-2013, 00:50 uur
« Laatst bewerkt op: 03-04-2013, 01:18 uur door Jez »
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Dirc

Toch maar even rondgekeken weer vandaag. Erg vreemd, afgelopen dagen was een huurauto bijna 1100 euro en nu bij economycarrentals all-in 637 euro met zero cancellation fee.

Toch maar even geboekt dus...je weet maar nooit.
#59 - 08-04-2013, 13:35 uur

TondeG

Dirk zit in een lastige situatie......

Hoi Dirk, wat is de status nu?
#60 - 24-04-2013, 10:27 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15