Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Dure hotelprijzen in San Francisco 14 tot 16 juli

Discussie gestart

Tinita

Ik zie juist via Euram dat de prijzen van hotels in San Francisco in de periode 14-16 juli enorm de hoogte ingegaan zijn?! Wij zijn daar dan juist op dat moment! Weet er iemand wat er dan in San Francisco te doen is? Er moet toch iets zijn, anders zijn die prijzen niet zo duur... ???
#1 - 06-10-2007, 06:25 uur

Bakvet

Het zou de Semicon beurs kunnen zijn met 25.000 bezoekers uit de hele wereld. Of dat veel is voor zo'n stad? Geen idee.
#2 - 06-10-2007, 09:37 uur

bartensharon

16 juli is mijn verjaardag!! Misschien dat dat de reden is!  ;)
#3 - 06-10-2007, 10:36 uur

Tinita

Ik ben ook jarig op de 16de, maar ik vrees dat ze enkel daarvoor geen groot feest zullen geven in SF...  :(
#4 - 06-10-2007, 17:00 uur

XJ

25.000 is toch best veel, die stop je niet zomaar in een paar hotels. Daarnaast misschien start van de zomervakanties in de US?
#5 - 06-10-2007, 20:05 uur

Marianne

Wij komen ook op 14 juli in San Francisco aan!
Ik heb wel gezien dat de prijzen erg hoog liggen, maar als ik een week eerder kijk zijn ze niet lager dan op de 14e. San Francisco is gewoon nogal duur.
Als het toch echt aan die dagen ligt kun je misschien het bezoek aan San Francisco aan het eind van je vakantie plannen?

Voor 1 nacht is een overnachting dichtbij het vliegveld misschien handig. Ik heb bij BW El Racho Inn gekeken - wij zijn daar al meermalen geweest en bevalt ons uitstekend - en daar heb je een kamer voor $ 129 (en met AA koring nog minder). Dat zijn redelijke prijzen, zeker met de huidige dollakoers.

Marianne
#6 - 07-10-2007, 08:30 uur

MiamiHeat

Vieren ze daar wellicht ook de Nationale Franse Feestdag.......14 Juli  ;D
#7 - 07-10-2007, 13:03 uur

Gioachino

Volgens mij begint dan de zomervakantie in de VS.
Verder kan SF redelijk prijzig zijn, m.n. in de weekends.

Zelf had ik mijn hotel in SF geboekt via Priceline.com (name your price). Je kunt vooraf geen hotel kiezen (alleen wijk en categorie), maar daardoor heb ik voor €45 per nacht 4 nachten in het Whitcomb kunnen boeken.
Echt perfect!! (uit reviews worden de zwervers en bedelaars als nadeel genoemd in de omgeving van het Whitcomb. Echter, het halve centrum ligt/loopt vol met bedelaars...).

Officieel kan Priceline allen gebruikt worden door amerikanen, maar met een American Express credit card lukt het ook (beetje sjoemelen met de adresgegevens; toch niet relevant).
Succes!!
#8 - 18-10-2007, 18:59 uur

anja

Volgens mij begint dan de zomervakantie in de VS.
Verder kan SF redelijk prijzig zijn, m.n. in de weekends.

Zelf had ik mijn hotel in SF geboekt via Priceline.com (name your price). Je kunt vooraf geen hotel kiezen (alleen wijk en categorie), maar daardoor heb ik voor €45 per nacht 4 nachten in het Whitcomb kunnen boeken.
Echt perfect!! (uit reviews worden de zwervers en bedelaars als nadeel genoemd in de omgeving van het Whitcomb. Echter, het halve centrum ligt/loopt vol met bedelaars...).

Officieel kan Priceline allen gebruikt worden door amerikanen, maar met een American Express credit card lukt het ook (beetje sjoemelen met de adresgegevens; toch niet relevant).
Succes!!

Hoe lang van tevoren heb je dat dan geboekt?
#9 - 19-10-2007, 11:01 uur

Bakvet

Je zou ook op www.agoda.com kunnen kijken. Dit is een online reisburo uit Thailand dat met lage marges werkt. Ze zeggen dat ze dat kunnen doen omdat ze lage kosten hebben en alleen met mond tot mond reclame werken. Ik heb er zelf ook wat hotels geboekt, waarna ik per e-mail een voucher kreeg. Hierin staat dat de reservering via Kuoni in Zwitserland is gelopen. Dat is op zich wel een betrouwbare naam. De Agoda website is al vanaf 1997 actief, dat moet toch ook wat vertrouwen geven.

Het blijft wel een zeker risico, zo'n reisorganisatie in een ander werelddeel, want je moet vooruitbetalen. Maar je kan gigantisch besparen op kamerprijzen en je weet van te voren welk hotel je boekt. Sommige prijzen garanderen ze ("Book it" button is dan groen), andere zijn alleen op aanvraag (button is blauw). Ik deed een uur geleden een test voor 14-16 juli, toen kreeg ik geen respons. Maar zojuist kwamen er behoorlijk wat hotels naar voren. Alleen zou ik de recenties van de opvallend goedkoop hotels eerst even checken op www.tripadvisor.com, om te zien of het wel helemaal is wat je zoekt.
#10 - 19-10-2007, 21:46 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15