Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Encore at Wynn Las Vegas

Discussie gestart

Harry

Sommige zullen wel denken, "daar heb je hem weer met z'n Las Vegas", maar ik wil toch met jullie delen dat vandaag de website van Encore live gegaan is, het is nog een uitgeklede versie, maar er staat een leuk filmje en introduktie op van Steve himself.
Ik ben in ieder geval helemaal excited, en kan niet wachten om het volgend jaar allemaal met eigen ogen te zien.
Voor de liefhebbers http://www.encorelasvegas.com/
#1 - 26-11-2008, 12:53 uur

MiamiHeat

Tsssss daar heb je HEM weer hahahahahahahahahaha.............flauw hè
#2 - 26-11-2008, 20:26 uur

Lelie

Ik zou daar ook wel willen slapen, mits er een leuke aanbieding is.
#3 - 26-11-2008, 20:53 uur
cheerr 15 mei een week naar New York cheerr

paula

Ik kan niet wachten op het verslag. :)
#4 - 28-11-2008, 16:02 uur
groeten Paula

MattRob

Erg leuk gedaan die intro  :afro: ! Nog geen foto's van de kamers zie ik, ben ik ook altijd benieuwd naar  :D !
#5 - 29-11-2008, 19:29 uur
Voor al mijn USA reisverslagen:

www.mattrob.nl

Harry

Als je een fake boeking maakt krijg je al een stukje van de kamer te zien, maar hier http://www.expedia.com/pub/agent.dll/qscr=dspv/htid=2223789/crti=4/hotel-pictures staan ook al een peer foto's, en het lijkt me echt een hotel voor jullie Robert-Jan.

Harry
#6 - 30-11-2008, 19:23 uur

MattRob

Wauw  :D ! Supermooi idd  ;D ! Maar eerst maar weer eens wat bezuinigen op USA tripjes, loopt een beetje de spuigaten uit ....
#7 - 01-12-2008, 14:59 uur
Voor al mijn USA reisverslagen:

www.mattrob.nl

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15