Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Ervaring met hotels op rondtrip gevraagd - nationale parken

Discussie gestart

evilman123

Er zijn een paar hotels op mijn rondtrip waarover ik twijfelt naar aanleiding van wat negatieve commentaren op Tripadvisor

  - in Page : Quality Inn at Lake Powell - alternatief ?
  - in Moab : Red Stone Inn ?
                      of is Best Western Canyonlands Inn veel beter ?
 - in Bryce : Bryce View Lodge?
                     of is Best Western Ruby Inn beter ?
San Francisco : Cova Hotel of Best Western Americania - iemand ervaring ?
San Simeon : Silver Surf Motel  ok ?
 -
 -
#1 - 12-12-2008, 21:30 uur

Marianne

Het is altijd moeilijk om aan te geven wat beter is - er hangt meestal ook een prijskaartje aan een beter motel. Als je je te veel door Tripadvisor laat leiden kun je niets meer boeken.
De SF hotels heb ik nog nooit van gehoord, maar alle andere motels die je noemt zijn bekende motels en zullen allemaal prima zijn voor 1 of een paar nachten. Bekijk hoeveel geld je uit wilt geven en hoeveel luxe je wilt. Wil je een ontbijt erbij (zal meestal niet veel voorstellen) een zwembad, is ligging belangrijk, etc.

De Red Stone Inn in Moab is vrij basic denk ik, wij zaten de afgelopen zomer er tegenover, bij de Big horn Lodge, van dezelfde eigenaar. Ligt goed, maar niet zo centraal als de BW. Daar heb ik veel goede verhalen over gehoord, hij was helaas al vol toen wij iets zochten (of te duur). Er is geen zwembad bij de Red Stone Inn, wel ertegenover. Is echter piepklein, maar dat zijn ze bijna overal.

Van de Quality Inn in Page heb ik alleen maar positieve dingen gehoord, mooie kamers en een prachtig uitzicht. Ik ken alleen de BW Arizona Inn. Ook prima kamer prachtig uitzicht en een mooi zwembad, maar het personeel was vreselijk. Daar hoef je echter geen last van te hebben. Wel dringen bij het gratis ontbijt.
Ik hoor ook goede verhalen over de Days Inn.

Bryce View Lodge is eigendom van Ruby's Inn, maar goedkoper. Je hebt dezelfde voorzieningen en de afstand tot het park is even groot, prima locatie, ik zou gewoon voor de BVL gaan als die goedkoper is. Erg mooi is natuurlijk de lodge in het park.

In SF hebben wij deze zomer een goede ervaring opgedaan met de Columbus Motor Inn. Op loopafstand van Fisherman's Wharf, gratis parkeren, ruime kamer, en fietsverhuur om de hoek.

Marianne
#2 - 12-12-2008, 22:21 uur
« Laatst bewerkt op: 13-12-2008, 12:46 uur door Marianne »

ilssse

Mag ik je vragen waar je deze dag hebt geboekt?
Wamt op de eigen site kost hij 155 dollar per nacht.
#3 - 13-12-2008, 12:15 uur
May all your dreams come true...
Ilse

Marianne

Hallo Ilssse,

Heb je het over de Columbus Motor Inn? Die hebben wij rechtstreeks via hun site geboekt.

Marianne
#4 - 13-12-2008, 12:48 uur

pluto

Hoi Evilman 123,
Bryce view lodge is een goed hotel, ligt over de Ruby's Inn (wat achterin). Wij hebben hier al 2x gelogeerd en gaan altijd ontbijten en dineren in Ruby's Inn(buffetvorm).Bryce view ligt op domein van Ruby's Inn, met van voor een oud western dorpje en muilezels. Ernaast wordt er sommige avonden rodeo gehouden. In de Ruby's is een heel grote souvenirwinkel. Je hoeft niet in Ruby's te slapen, in Bryce view lodge heb je het gevoel dat je in Ruby's Inn slaapt. Prijs/kwaliteitsverhouding vind ik dit een goed hotel!

Pluto 8)
#5 - 13-12-2008, 15:52 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15