Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Extra dagen te vervullen?.

Discussie gestart

H.v.N

Hey hallo USA vrienden,

Ik zit momenteel in USA SF.  En vlieg op de 20 vanaf la terug. Nu  zou ik hier pas op de15e vertrekken en dan door naar Montery, dan nog naar  Santa Barbara en dan paar dagen tot vluchtm in la blijven. Nu kan ik ipv de  17e savonds in la aankomen daar 2 dagen eerder zijn. Hebben jullie nog iemand tips om dit wat op te vullen? Helaas als ik dit iets eerder geweten had zou ik eerder in het programma death valley. Ingelast hebben maar het is niet anders. Bij voorbaat dank. Ps 1e x hier en ik vind het geweldig.
#1 - 12-05-2014, 09:18 uur

Marianne

Je had een prachtige route van Old Faithful gekregen (mét Death valley en de Tioga Pass). Die heb je dus gemist begrijp ik? Goed voor een volgende keer!

De laatste dagen in de route van OF zagen er zo uit:

12-5   Yosemite   -   San Francisco   
13-5   San Francisco   -   San Francisco   
14-5   San Francisco   -   San Francisco   
15-5   San Francisco   -   Monterey   
16-5   Monterey   -   Santa Barbera   
17-5   Santa Barbera   -   Los Angeles   
18-5   Los Angeles   -   Los Angeles   
19-5   Los Angeles   -   Los Angeles   
20-5   Los Angeles   -   Vlucht naar huis   

Dat zou je dus zo aan kunnen houden. Of ben je al eerder dan gepland in SF aangekomen? Waar gaat je voorkeur naar uit? Ben je wel in Yosemite geweest? En in Sequoia?
En ben je in Joshua Tree geweest?

Ik zou zeker een stuk van de kust meenemen, en dan met name het eerste stuk, tot en met Big Sur. Daarna kun je op je gemak de rest van de kust doen en wat extra tijd in LA of in San Diego doorbrengen.

Maar zelfs Death Valley is nog wel te doen als je het niet erg vindt om wat kilometers te maken:
12-mei   SF    -   Monterey
13-mei   Monterey    -   Pismo beach/Paso Robles
14-mei   Pismo beach    -   Yosemite
15-mei   Yosemite -   Lee Vining
16-mei   Lee Vining    -   Death Valley
17-mei   Death Valley    -   LA
18-mei   LA      
19-mei   LA      
20-mei   LA      

Als je nog niet naar Sequoia bent geweest:

12-mei   SF    -   Monterey
13-mei   Monterey    -   Pismo Beach
14-mei   Pismo Beach    -   Kings Canyon
15-mei   Kings Canyon      
16-mei   Kings Canyon    -   Sequoia
17-mei   Sequoia    -   LA
18-mei   LA      
19-mei   LA      
20-mei   LA      

Kijk eens naar ons 2013-verslag voor Death Valley, de route tussen Death Valley en Lee Vining (met Mono Lake en Bodie) en voor Sequoia en Kings Canyon.

Marianne
#2 - 12-05-2014, 11:28 uur

Cees A

Ga lekker een paar dagen naar San Diego. 
Is een veel mooiere / leukere stad dan LA en is maar een paar uurtjes rijden van LA
Old town (soort openluchtmuseum met gekostumeerde acteurs) is leuk
Het Gaslamp quarter in het centrum met z'n restaurants e.d. is leuk.
Schiereiland Coronado met het beroemde hotel Del Coronado is een bezoek waard.
Vanaf Point Loma (Cabrillo nat. mon. ) heb je een mooi uitzicht over San Diego
In de haven van San Diego kun je het vliegdekschip de Midway bezoeken.
Bezoek ook zeker het Balboa Park. Niet alleen is dit een mooi (en groot) park, je vindt hier ook de Zoo en een aantal musea op gebied van techniek zoals auto's, vliegtuigen, maar ook van kunst.
#3 - 12-05-2014, 13:54 uur

Dirc

Ik kan Oldtown, Gaslamp en Zoo ook zeker aanraden!
Of gewoon even aan het strand.
#4 - 12-05-2014, 15:09 uur

Wop

Check deze link dan ook maar even:  Info over San Diego
#5 - 15-05-2014, 08:07 uur

maryde

 Ga je toch nog naar San Diego, aanrader zeker met de tips van Cees, ga ook nog even naar La Jolla naar de Cove met de zeehonden, kayakken ook mogelijk.
#6 - 16-05-2014, 17:03 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15