Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Geboekt reisje LV en omstreken

Discussie gestart

Henkvdz

We waren het al lang van plan, maar nu is het er toch van gekomen, we gaan met z'n zessen [3 echtparen] naar LV.
Op 2 nov. a.s. vertrekken we met de CO59 en op 9 nov. reizen we terug met de CO58.
Niet alleen LV gaan we bezoeken en onveilig maken, maar ook een rondtripje GC en Bryce Canyon hebben we gepland.
Eerstens had ik zelf alles [vlucht en hotels en autohuur] uitgezocht en in optie genomen, op het laatste moment toch nog even een offerte aangevraagd bij een reisburo met precies dezelfde opties [hotels, vlucht en auto] en wat blijkt; het reisburo doet het voor €76 minder.
Ergo, ik heb ze de opdracht gegund, we blijven Hollanders. ;D
Zoals gezegd; we vertrekken op 2 nov. en ik kan niet wachten.
Groet Henk
#1 - 21-10-2011, 11:37 uur

Hans B

Veel plezier.
#2 - 21-10-2011, 15:58 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Freckles49

Heel veel plezier! Ben jaloers!!!!!  ^-^
#3 - 21-10-2011, 16:35 uur

Henkvdz

Dank voor jullie goede wensen.
Ik hoop alleen dat de temperatuur begin november rond de GC en Bryce een beetje redelijk is.
Heeft er iemand enige ervaring met de temperatuur in die parken rond die tijd.
Groet Henk
#4 - 21-10-2011, 17:25 uur

Ine

Geen jaar of weer is hetzelfde, maar wij hadden een aantal jaren geleden een flinke sneeuwstorm bij de Gr. Canyon. Hierdoor besloten wij in Flagstaff te overnachten in plaats van verder te rijden.
De canyon ligt ruim boven de 2000m. dus het kan voorkomen.
De wegen waren de volgende dag goed te doen, de dooi kwam redelijk snel.
Ook Bryce ligt flink hoog, dus hou het weerbericht in de gaten.
#5 - 21-10-2011, 19:22 uur

Old Faithful

Fijne reis.  :afro:
#6 - 21-10-2011, 21:26 uur
Groet,

Old Faithful

Marianne

Het is inderdaad moeilijk iets te zeggen over het weer; het zal bij Bryce zeker koud zijn; wij hadden in september al een behoorlijk koude nacht. Ook bij de Grand Canyon hebben wij 's morgens even de kachel aangedaan in onze cabin. Jammer dat je voor die paar euro alle hotels hebt vastgelegd. In die tijd van het jaar was het misschien handiger geweest om het open te laten, of zelf te boeken.  Als je zlef boekt kun je meestal gratis annuleren; wel handig als je door de weersomstandigheden je planning moet aanpassen.

Marianne

#7 - 21-10-2011, 22:50 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15