Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

gekke vragen?

Discussie gestart

LauraVolkers

Beste forummers. Onze reis komt steeds dichter bij ... 2 september! We hebben er megaveel zin in!!  Mijn Vragen:
* Ik heb alle hotels nog es opgezocht en zie dat er vaak een "coffeemaker" is. Een gastenfoto toonde een koffiezetapparaat (met filterzakjes?).Is het aan te raden om  een pak snelfilterkoffie mee te nemen?
* Helaas kwam ik twee geboekte  >:(hotels ook tegen in een lijst met (ooit) door "bed-bugs" besmette hotels. Wat moet je wel en wat moet je niet doen als je zoiets treft? Kun je ook maatregelen nemen om te voorkomen dat je ze mee naar huis neemt?
#1 - 22-07-2015, 16:57 uur

NMP

Hi Laura,

Als er een apparaat staat is er ook koffie voor 2 keer zetten of zo. Daarnaast wordt dit dagelijks aangevuld of kan je het bij de receptie vragen. Bed-bugs, nooit meegemaakt c.q. last van gehad in ons motorhome.
Gr.
Marco
#2 - 22-07-2015, 18:43 uur
50 Staten bezocht.
See my USA movies at: http://www.youtube.com/user/routeusa

Cees A

Koffiezetapparaten in hotelkamers zijn vaak van het volgende type:
http://www.webstaurantstore.com/hamilton-beach-hdc200b-black-single-serving-pod-coffee-maker-120v-500w/412HDC200B.html

Op de laatste foto zie je hoe het in de hotelkamer gepresenteerd wordt.
Je ziet het apparaat en daarnaast staan zakjes met daarin filterhoudertje en een filterzakje met koffie.
Suiker en creamer staan er ook bij, maar die zijn hier niet te zien.
Als je alle foto's één voor één aanklikt snap je meteen hoe het apparaat werkt.
Op foto 3 zie je de filterhoudertje met filter met koffie erin zoals ze in de verpakking zitten.

Dit is een 1 kops apparaat.
Soms heb je een apparaat dat een kannetje koffie zet voor meerdere kopjes.
De filterhouder en filterzakjes zijn dan uiteraard groter, maar het principe is hetzelfde.

Bedbugs.
Ik heb er zelf in de 25 jaar dat ik in Amerika kom nooit mee te maken gehad. Het onderstaande verhaal is dus een stukje theorie.

Over een enkele melding van bedbugs hoef je je niet zo druk te maken.
Iedereen kan zo'n melding maken (ook de concurrent) en als het bij die ene melding is gebleven is er waarschijnlijk niks aan de hand.
Als er van een hotel echter meerdere meldingen zijn geweest en ze zijn ook nog eens van recente datum dan moet je oppassen.
Beter is dan het zekere voor het onzekere nemen en een ander hotel boeken
Als je dat niet wil/kunt en je gaat er toch naar toe, controleer dan de bedden goed, trek de lakens opzij en kijk in de matrasnaden.
Zie: http://www.bedbugreports.com/
Zie je dingen die je niet vertouwt vraag dan een andere kamer of annuleer je boeking alsnog, vraag je geld terug en verhuis naar een ander hotel.

Als je toch bedbug-beten oploopt kijk dan uit dat je die beestjes niet per ongeluk in je kleding of in je koffer mee naar huis neemt.
Je komt er heel moeilijk vanaf !!!
Pak bij twijfel na thuiskomst je koffer buiten uit,  was eerst alle kleding en maak de rest goed schoon.
Op de pagina waar ik naar linkte staat een veel meer uitgebreid verhaal over controle en te nemen maatregelen.
 
Je kunt overigens beter het "bedbugregister" raadplegen voordat je een hotel boekt in plaats van daarna .......  ;)

#3 - 22-07-2015, 19:09 uur

Pieter79

Bedbugs.
Ik heb er zelf in de 25 jaar dat ik in Amerika kom nooit mee te maken gehad. Het onderstaande verhaal is dus een stukje theorie.

Over een enkele melding van bedbugs hoef je je niet zo druk te maken.
Iedereen kan zo'n melding maken (ook de concurrent) en als het bij die ene melding is gebleven is er waarschijnlijk niks aan de hand.
Als er van een hotel echter meerdere meldingen zijn geweest en ze zijn ook nog eens van recente datum dan moet je oppassen.
Beter is dan het zekere voor het onzekere nemen en een ander hotel boeken
Als je dat niet wil/kunt en je gaat er toch naar toe, controleer dan de bedden goed, trek de lakens opzij en kijk in de matrasnaden.
Zie: http://www.bedbugreports.com/
Zie je dingen die je niet vertouwt vraag dan een andere kamer of annuleer je boeking alsnog, vraag je geld terug en verhuis naar een ander hotel.

Als je toch bedbug-beten oploopt kijk dan uit dat je die beestjes niet per ongeluk in je kleding of in je koffer mee naar huis neemt.
Je komt er heel moeilijk vanaf !!!
Pak bij twijfel na thuiskomst je koffer buiten uit,  was eerst alle kleding en maak de rest goed schoon.
Op de pagina waar ik naar linkte staat een veel meer uitgebreid verhaal over controle en te nemen maatregelen.
 
Je kunt overigens beter het "bedbugregister" raadplegen voordat je een hotel boekt in plaats van daarna .......  ;)

Je kunt altijd een pest control spuitbus kopen, vaak maar een paar dollar bij Walmart of bij een bouwzaak (Menards, Home Depot, Lowes). Ik heb ze nooit gezien, die bedbugs, maar ik schaf weleens een pesticide aan om een soort van Asian kevers van mijn huis af te krijgen en dat is het enige merk dat echt goed werkt voor die beestjes. Ze hebben ook een middel tegen bedbugs, zie hier de link http://www.buggslayer.com/Bed-bug-killer.html

Gr. Pieter
#4 - 23-07-2015, 04:59 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

LauraVolkers

Hartelijk dank allemaal!
#5 - 23-07-2015, 19:38 uur

Pino

En voor koffie kun je in de supermarkt ook een pot(-je) Nescafe aanschaffen. Smaakt beter dan dat hotelspul. Maar voor de koffie-junks zijn er voldoende koffiebars (die helaas veel te vroeg sluiten).
#6 - 23-07-2015, 23:29 uur

Terpies

En anders koop je een rvs thermosbeker en vul je die of in je hotel (zoals Marianne  ;D) of bij elke willekeurige benzinepomp of 'seven eleven'.

Dan heb je ook lekkere 'verse' koffie.

Persoonlijk vind ik de koffie in de USA niet te drinken, maar meestal is het toch te heet om koffie te drinken  8)
#7 - 27-07-2015, 22:30 uur

Marianne

Ha, ha. Ja, is ons erg goed bevallen. We hadden nog nooit eerder een thermosfles meegenomen, maar ik vond het ideaal.
De kwaliteit van de koffie is weer een ander verhaal; je moet wel wat extra koffie gebruiken of minder water dan aangegeven.

Marianne
#8 - 28-07-2015, 08:51 uur

jacob

Wij zijn wel bedbugs tegen gekomen. Ik zat onder de rode striemen en ik werd gek van de jeuk. De andere reisgenoten hadden geen uitslag. Wel in de zelfde kamer geslapen. Onze huisarts herkende de beten ( had ze zelf overgehouden aan een reis naar new york) kreeg gelijk zalf en antibiotica.  Gelukkig hebben we ze niet mee naar huis genomen.

Als we nu een kamer in een hotel nemen gaan alle lakens en dekens los en kljken in de randjes van het matras of iets beweegt of er niet lekker uitziet..
#9 - 28-07-2015, 16:02 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15