Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Gilroy premium outlet

Discussie gestart

stanstyle

Goedemorgen/middag/avond allen,

Vanuit Yosemite rijden wij naar Monterey waarbij wij langs het plaatsje Gilroy rijden, is het de moeite waard om hier een bezoekje te brengen aan de Gilroy premium outlet stores?

En

Vanuit Anaheim rijden wij naar ridgecrest en twijfelen we om of om te rijden en palm springs mee te nemen in de route of bij Barstow een stukje af te slaan en Calico Ghost town mee te nemen in onze route.

Iemand suggesties?

Vast bedankt!

stan
#1 - 26-05-2009, 09:30 uur

Benneke

Stan ,
Gilroy premium outlet stores liggen vlak aan de 101 , exit Leavesley road , dus héél makkelijk te bereiken ,
dit is toch wel één van de grotere outletstores , en ik shop er dan ook graag ,
natuurlijk hangt succes af van het aanbod op de moment van uw bezoek , dit kan nogal ééns verschillen ,
maar de meeste grote brands zijn er vertegenwoordigt ( kijk ff op de website van de outletstore )
als je bv vanuit oostelijke richting de 152 zou nemen naar Gilroy heb je nog een leuke drive ook .
Verder is er iets noorderlijk van SFO ook nog de Petaluma outlets , vlak aan de 101 ,
en aangezien je het over Anaheim hebt , "the Block" in Anaheim ( the City Dr st exit  van de 5 frwy ) waar ik het leuk shoppen vindt .

Calico is wel is leuk als je er nog niet eerder was ,
als je vanuit Anaheim richting Barstow moet , en je hebt de tijd om rustig te rijden zou ik zeggen :
57 north to 10 east ,( zeker niet de 91 nemen ! fille !! )
richting Redlands ,
hier de 38 east nemen richting Big Bear Lake ,( héél mooie route )
klein bezoekje aan Big Bear Lake ,
en dan de 18 north to 247 north richting Barstow ,
als je de tijd hebt is volgens mij de rit naar , en het bezoek aan BBL zeker de moeite , zeker als je van natuur houdt .

#2 - 26-05-2009, 12:28 uur

stanstyle

Hoi Benneke,

Bedankt voor je tips! We gaan zeker nog ff puzzelen mbt de te nemen route!

groet,

stan
#3 - 26-05-2009, 12:49 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15