Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

goede rv plaats La

Discussie gestart

ingrid66

IK VERTREK VOLGENDE WEEK NAAR HET WESTEN, HEBBEN DAAR EEN CAMPER GEHUURD,NU ZOU IK GRAAG IN lA DICHT IN HET CENTRUM STAAN,OM NIET STEEDS DE CAMPER TE HOEVEN PAKKEN, GRAAG TIPS
#1 - 01-09-2015, 12:56 uur

Marianne

Hallo, welkom op het forum!

Je hebt het over het cntrum van LA, maar eigenlijk heeft LA geen echt centrum. Wat willen jullie in LA allemaal beozeken? ALs je dat vermeldt kunen we beter meedenken met wat een geschikte camping zou kunnen zijn.

Een paar mogelijkheden:

Dockweiler beach rv park
KOA Pomona/Fairplex
Walnut R.V. Park

Je kunt zelf met googlemaps kijken wat de afstanden zijn tot de plaatsen die jullie willen bezoeken. En bedenk dat je hoe dan ook lange afstanden zult moeten overbruggen in LA.

Marianne
#2 - 01-09-2015, 19:58 uur

ingrid66

bedankt voor je reactie, ben vaker in LA geweest maar willen nu eigenlijk dichtbij venice beach zijn, omdat het een rondreis betreft wilde we eens lekker bij de kust staan en venice beach leek ons een prima optie om ook even  bij te tanken
#3 - 02-09-2015, 18:46 uur

Marianne

Ik zou niets bij Venice beach weten, maar ik denk dat Dockweiler dan het beste ligt. Venice beach is wel weer iets anders dan het centrum van LA natuurlijk.
Eindig je in LA? Of begin en eindig je ergens anders? Dan zou je ook ergens anders aan de kust kunnen gaan staan natuurlijk.
Heb je al een route gemaakt?

Marianne
#4 - 02-09-2015, 19:07 uur

ingrid66

Hallo,
ik start en eindig in Vegas,maar wil idd langs de kust even even een paar daagjes bijkomen, ik heb nl eerder met camper gereisd en zoveel ingepland dat je compleet kapot was, nu wil ik meer rust momenten inlassen en vind dat zelf aan de kust erg prettig,en wat ik dan ook wel net zo prettig vind is dat je in de avond een boulevard op kan lopen om hapje te eten en wat t kunnen drinken zonder afhankelijk te zijn van of het openbaar vervoer of je camper,en LA leek me wel geschikt maar als je andere suggesties hebt  hoor ik het graag de kustlijn die we pakken start net iets voor LA en eindigt in san Diego
tips altijd welkom
#5 - 03-09-2015, 08:38 uur

Terpies

Persoonlijk vind ik San Diego vele malen mooier dan LA, maar dat terzijde.

Als je echt paar daagjes bij wilt komen en nog beetje rust wat hebben zou ik proberen om tussen de twee plaatsen iets rustigs te vinden langs hwy 1. Bijvoorbeeld bij Carlsbad of bij La Jolla.
#6 - 05-09-2015, 15:00 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15