Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Goedkope tickets en leuke hotel in Las Vegas

Discussie gestart

Deion

Net een paar weekjes terug van de US en we kwamen ook in Las Vegas. We zaten daar in Circus Circus, een groot hotel met mooie kamers. Wel was het er erg druk maar waar is het dat niet in Vegas. Het was ook nog eens weekend namelijk. ;)
#16 - 04-11-2004, 00:58 uur

kinkygirl

Hi,

Bedankt voor de tips. Ik ga ze onderzoeken. Ik heb er echter wel vertrouwen in dat het lukt betaalbare hotels te zoeken. Alleen de prijs van de vliegtickets vind ik nog steeds erg hoog. Veel aanbiedingen - zeg maar geen - die valt in onze geplande vertrekperiode - ben ik helaas nog niet tegen gekomen (vertrek 5 januari - terug 11 januari). Dus tips zijn nog steeds van harte welkom.

#17 - 04-11-2004, 07:32 uur

Ebelix

Je vertrekdatum ligt in een periode dat de tickets al heel erg scherp geprijsd zijn. Je kan eens op www.ebookers.nl kijken. Daar verkopen ze sinds kort zogenaamde witte tickets. Pas als gereserveerd hebt weet je met welke maatschappij je vliegt.

Wat voor prijsniveau heb je zelf voor ogen?
#18 - 04-11-2004, 08:59 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Jez

Heeft er dan ook iemand tips om zo goedkoop mogelijk naar LA te vliegen? Ik zou in februari een weekendje naar LA willen, om mn nichtje te verrassen, maar heb niet zo'n zin om daar hetzelfde voor te betalen als wanneer ik 3 weken ga..........
#19 - 04-11-2004, 19:07 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Ebelix

Die prijs zal hetzelfde zijn.  :(
#20 - 04-11-2004, 23:20 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Jez

Ja, daar was ik al bang voor.... Had ik nog als optie een vriend die bij American Airlines werkt en ons goedkoop kan laten vliegen, staat zijn baan op de tocht........
Tja, dat wordt waarschijnlijk toch wachten tot september  :P
#21 - 05-11-2004, 23:07 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Ebelix

Misschien kan je aan hem wel een buddy pass vragen. Deze blijven een tijd geldig. Kan hij nu kopen en je kan hem in de loop van volgend jaar gebruiken.

Vraag het hem maar eens wat de mogelijkheden zijn.
#22 - 06-11-2004, 00:35 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

kinkygirl

Hallo allemaal,

Bedankt voor alle tips. Het ziet er op dit moment echter naar uit, dat gezien de prijs van de tickets, wij in januari niet naar Las Vegas gaan. Jammer, maar wie weet lukt het in 2006 wel. Tickets van 400 p.p exclusief de luchthavenbelasting, is net even te pittig. Zeker omdat het om maar zo'n korte periode gaat. Mocht iemand nog een lumineus idee krijgen en of spetterende aanbieding zien, be my guest.En aangezien wij niet echt flexibel zijn in de dagen, omdat wij daar een beurs willen bezoeken, wordt onze search er niet makkelijker op.

Enfin,  :'(, snif, wie weet komt er toch nog wat.
#23 - 06-11-2004, 08:45 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15