Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Goedkope vliegtickets Westen van Amerika

Discussie gestart

Yentl

Hallo allemaal
Ik ben naarstig op zoek naar een goedkoop ticket in de maand september naar LA, San Francisco, Las Vegas, of iets in de buurt van waar we onze rondreis langs de westkust kunnen gaan starten.
Ik ben al op zoek gegaan maar ik heb te weinig ervaring met tickets naar de VS. Hebben jullie misschien tips voor ons? Ik kom niet lager dan 700 euro en heb het idee dat het echt goedkoper kan..
Echter...op welke stad kunnen we het beste vliegen, is het vanuit Dusseldorf voordeliger dan Schiphol? En, welke dagen zijn de goedkoopste dagen? Is boeken vanuit Amerika niet goedkoper gezien de dollar?
Ik ben zeer benieuwd naar reacties van de ervaren reizigers! Ik zie door de bomen het bos niet meer..

#1 - 04-05-2011, 21:58 uur

Freddytex

Ik denk dat je voor het ogenblik het goedkoopste kan vertrekken van uit Brussel maar of dit veel mider zal zijn dan 700 € betwijfel ik .Zie eens bij connections.com en bij
KLM maar vertrek uit Brussel. Succes
#2 - 05-05-2011, 02:45 uur

Pieter79

http://matrix.itasoftware.com/

Vul bij sales city AMS of DUS in, ik weet niet exact wat het verschil is maar het zal te maken hebben met tax. Je kunt op deze site niet boeken maar wel zeer flexibel zoeken om de goedkoopste vluchten te vinden. De kosten van de vluchten zijn de prijzen die je op de betreffende airline maatschappij website kunt boeken.

Succes!
Pieter
#3 - 05-05-2011, 03:17 uur