Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Goedkope vliegtickets Westen van Amerika

Discussie gestart

Yentl

Hallo allemaal
Ik ben naarstig op zoek naar een goedkoop ticket in de maand september naar LA, San Francisco, Las Vegas, of iets in de buurt van waar we onze rondreis langs de westkust kunnen gaan starten.
Ik ben al op zoek gegaan maar ik heb te weinig ervaring met tickets naar de VS. Hebben jullie misschien tips voor ons? Ik kom niet lager dan 700 euro en heb het idee dat het echt goedkoper kan..
Echter...op welke stad kunnen we het beste vliegen, is het vanuit Dusseldorf voordeliger dan Schiphol? En, welke dagen zijn de goedkoopste dagen? Is boeken vanuit Amerika niet goedkoper gezien de dollar?
Ik ben zeer benieuwd naar reacties van de ervaren reizigers! Ik zie door de bomen het bos niet meer..

#1 - 04-05-2011, 21:58 uur

Freddytex

Ik denk dat je voor het ogenblik het goedkoopste kan vertrekken van uit Brussel maar of dit veel mider zal zijn dan 700 € betwijfel ik .Zie eens bij connections.com en bij
KLM maar vertrek uit Brussel. Succes
#2 - 05-05-2011, 02:45 uur

Pieter79

http://matrix.itasoftware.com/

Vul bij sales city AMS of DUS in, ik weet niet exact wat het verschil is maar het zal te maken hebben met tax. Je kunt op deze site niet boeken maar wel zeer flexibel zoeken om de goedkoopste vluchten te vinden. De kosten van de vluchten zijn de prijzen die je op de betreffende airline maatschappij website kunt boeken.

Succes!
Pieter
#3 - 05-05-2011, 03:17 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Marianne

Ik zoek vaak via www.kayak.com . Het loont waarschijnlijk wel om ook verschillende dagen van de week te proberen, en ook verschillende tijden.
Voor mijn vlcuht in september ben ik ongeveer 700 euro kwijt. Het kon iets goedkoper, maar dan had ik minder goede tijden ( 7 uur vertrek vanaf Schiphol of zoiets). Ik heb alleen vanaf Schiphol gekeken, dus wellciht is het vanaf een ande vliegveld goedkoper. Hou wel rekening met eventuele extra reiskosten en misschien zelfs hotelkosten als je een ander vliegveld neemt (ik mag volgende maand in het holst van de nacht 4 tienermeiden naar Brussel rijden omdat ze ticket vanaf brussel een paar tientjes goedkoper waren dan vanaf Schiphol en ze geen rekneing hadden gehouden met de kosten om in Brussel te komen  :o).

Ik moet zeggen dat ik het ook wel erg gemakkelijk vind om tickets via een reisburauu te regelen, ze kunnen heel snel zoeken, en alternatieven bekijken. Maar als je via hun boekt betaal je wel administraitekosten.

Marianne
#4 - 05-05-2011, 08:15 uur

Hans B

Onder de € 700 wordt wel heel erg lastig. Probeer ook als aankomst of vertrek Phoenix (PHX).
PHX - Sedona - Grand Canyon - Mon.Val. - Page - Bryce - Zion - LV - Death Valley - Yosemite - SF - kustweg - LA (of andersom)

De link van Pieter is een hele mooie, ikzelf gebruik de onderstaande nog wel eens.
http://www.skyscanner.nl/

succes.
#5 - 05-05-2011, 08:18 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Old Faithful

Ik gebruik altijd de link die Pieter79 aangeeft. Het grote voordeel is dat je een maandoverzicht krijgt en op die manier snel de dag met de gunstigste prijs vindt.
#6 - 05-05-2011, 11:35 uur
Groet,

Old Faithful

jhbechthum

Citaat
Is boeken vanuit Amerika niet goedkoper gezien de dollar?

Ik boek altijd bij www.delta.com en kijk dan of vanaf Schiphol of Brussel goedkoper is.
De prijs is altijd in de valuta van het land waar de reis begint, dus voor ons de €.

Johan.
#7 - 05-05-2011, 14:12 uur
Bezocht: AL-AR-CO-FL-GA-HI-ID-MI-MS-NC-NE-NY-PA-SD-TN-UT-VA-WV-WY
2019: UT-AZ-NV-CA-GA-AL

koosv

Een zeer bruikbare site waar je heel snel een overzicht krijgt van de laagste prijzen is deze
http://www.supervliegtickets.nl/index.php

Op de 1e pagina kies je de bestemming, op pagina 2 (goed kijken) de maand.
Vevolgens zie je de meest recente laagste prijzen, en een drie stappenplan hoe je dat misschien ook voor elkaar krijgt.
De site van Hans is wellicht nog interessanter!
#8 - 05-05-2011, 15:00 uur

snoodaard

In de winkels van cnnections  krijg je goede deals,betaal 500 euro voor Denver in september.
#9 - 05-05-2011, 21:48 uur

Yentl

Dank allen voor het meedenken! Ik ga mijn onderzoek vervolgen! Tips blijven welkom!!
Groetjes!!
#10 - 06-05-2011, 09:42 uur

Robert

Ik heb al enkele malen geboekt via Budgetair.nl en dat is altijd goed gegaan. Ik kijk wel vanuit brussel want dat scheelt vaak veel geld.

Ga in juni en dat scheelde met amsterdam soms wel 200 euro toen ik boekte afgelopen februari. En Brussel is voor mij net zover als naar Amsterdam. Brussel vind ik persoonlijk ook een rustiger en dus fijner vliegveld. Amsterdam heeft wel als voordeel dat je er makkelijk met de trein kunt komen en Brussel moet je of zelf rijden of laten brengen. Maar kleinigheidjes blijf je houden.

Succes met zoeken en gaan natuurlijk
#11 - 07-05-2011, 14:07 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15