Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Gouldings Lodge

Discussie gestart

Nici

Ik heb vorige maand een reservering gemaakt voor Gouldings Lodge. Blijkbaar is er iets niet helemaal goed gegaan, want ik krijg nu twee reserveringsmails binnen. Eén voor cabin2 en één voor cabin3 (met 3 dollar prijs verschil). Nu is mijn vraag aan jullie: wie weet of er verschil zit tussen deze cabins? Dan ga ik nl. de minste annuleren  ;)

groetjes, Nicoline

#1 - 20-04-2010, 21:08 uur

Huls

Hoi Nicoline.

Kun je mij vertellen waar je ziet dat je cabin 2 en cabin 3 hebt? Ik heb namelijk voor 14 augustus een cabin gereserveerd, maar kan dit nergens terug vinden in de email.

Ramon
#2 - 20-04-2010, 21:37 uur

Nici

Is misschien wel handig om even t hele verhaal op te schrijven.

Op 14 januari heb ik gereserveerd via de website. Ik heb op 15 januari een mail ontvangen met mijn reservering voor 2 mei (hier staat geen cabinnr bij). Op 20 januari heb ik deze reservering via de mail omgezet van 2 mei naar 21 juni. Vervolgens kreeg ik een mail terug dat dat akkoord was, maar dat ik mijn creditcardnummer nog even moest mailen. Omdat ik dit niet via de mail wilde geven, heb ik een nieuwe reservering op de site gemaakt en bij de opmerkingen gezet dat ik een reactie van hun had gehad, maar dat ik liever mijn creditcardnr alleen via de website doorgaf (incl alle gegevens).

Nu heb ik dus vandaag 2 emails ontvangen met titel Reservation Confirmation voor de reservering van een cabin (beide voor 21 juni). Hierin staat het cabinnr genoemd. Ik denk dat jij dit ook een maand of 2 voor jouw reserveringsdatum ontvangt.

Nicoline
#3 - 20-04-2010, 22:33 uur

Marianne

Hallo Nicoline,

Ik heb even gekeken of ik kan terugvinden welke cabin wij hadden, maar ik kan het op de foto's niet zien en in onze reserveringsmail stond geen nummer. Ik kan me niet voorstellen dat er veel verschil is, volgens de site zijn ze ook even duur en ze zien er van buiten hetzelfde uit volgens mij.

Marianne
#4 - 21-04-2010, 13:05 uur

Kelly

Hallo Nicoline,

wij waren er in augustus en zaten in cabin 2. Volgens mij is er geen enkel verschil tussen de cabins. Het zijn er overigens 3 in totaal. Als wij op onze veranda zaten van de cabin konden we een stukje zien van Monument Valley. Heel veel plezier alvast.

Groetjes Kelly
#5 - 24-04-2010, 11:30 uur

Nici

Bedankt voor jullie reacties. Als het toch niets uitmaakt dan ga ik de duurste maar annuleren!

Nicoline
#6 - 24-04-2010, 16:03 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15