Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Grand Canyon

Discussie gestart

Wendy en Kenny

Hoi,
Tijdens onze trip zit uiteraard grand canyon erbij...
Nu we gaan van flagstaff naar tusuyan (heli vlucht)
Maar dan moeten we naar de Yavapai lodge west ??
Hoe kunnen we dit bereiken (ik zie precies geen autowegen tot daar ..
En nadien gaan we richting antelope canyon naar bryce .

Kunnen jullie helpen ?

Vriendelijke groeten
#1 - 01-05-2010, 23:50 uur

Wendy en Kenny

Is het ook mogelijk om de skywalk te zien ? Of is dit een beetje ver van de south rim.

Groetjes
#2 - 02-05-2010, 00:05 uur

Marianne

De Skywalk ligt niet bij de South Rim in de buurt, het kost veel tijd om het te bezoeken (en veel geld). Niet doen.
Yavapai Lodge ligt aan de Sout Rim, ziehier voor een kaartje van Grand Canyon Village.De weg naar de South Entrance en Tusayan staat er ook op anagegeven. Op de NPS-site zijn meer kaarten te vinden. Ik kan aanraden om van alle parken de NPS-site te bekijken (via www.nps.gov ), je kunt zo van te voren een kaart van het park bekijken, en zien wat er aan activiteiten is.

Marianne
#3 - 02-05-2010, 00:52 uur

Tet14

Vanm South rim naar de Skywalk is ongeveer 5 uur rijden. Zal je geen tijd voor hebben denk ik. Om nog maar niet te spreken van de toegangsprijzen.  Heb je een overnachting in Page gepland? Om in een dag van GC naar Bryce te gaan met een bezoek aan Page is wellicht wat te veel van het goede.
#4 - 05-05-2010, 11:26 uur

Wendy en Kenny

Hoi ,
Als we vertrekken in de GC onderweg naar page
Ja ik heb een photpraphy tour vastgelegd bij chief tsosie om 10u30 gaat ond dit niet lukken denk je ?
En had ok nog gedacht aan horseshoe blend en de wave maar dat laatste zal ik maar vergeten denk ik ?
groetjes
#5 - 05-05-2010, 18:06 uur

Tet14

Van GC Village naar Page is minimaal 2.5 uur rijden, dus zonder stoppen en dat is zonde want er is nog een aantal prachtige uitkijkpunten langs east rim en speciaal bij Desert View. En dan heb je ook nog Cameron Tradingpost onderweg.   Voor Page kom je eerst langs de parkeerplaats bij de wandeling naar Horseshoe bend. Ik zou die fototour maar wat later plannen tenzij je echt heel vroeg vertrekt.  Van Page naar Bryce is het ook nog tenminste 3 uur rijden en je verliest een uur omdat Arizona niet meedoet aan de zomertijd en Utah wel. 
#6 - 05-05-2010, 18:26 uur

Chris RTA

Foto tour zeker niet later doen. Die zou ik als vast punt houden.

Het is makkelijk te doen om vanuit GC naar Page te rijden. Vertrek gewoon op tijd.
Na de antilope canyon tour kun je makkelijk even de horseshoe bend meepakken aangezien dat heel dichtbij Page ligt.
als je ook nog diezelfde dag naar Bruce wil zul je flink door moeten karre. The Wave kun je vergeten. Zie daar eerst maar eens kaarten voor te krijgen.
Als je die wil zien kijk maar op mijn foto's.  >:D ;D ;)

 
#7 - 05-05-2010, 22:26 uur

Tet14

De tours van Tsosie vertrekken idd om 10.30 dus dat zou beter zijn dan hun latere tour. De tours van Ekis gaan om 11.30
#8 - 06-05-2010, 11:54 uur

Wendy en Kenny

Hoi TET14

Die desert view en cameron tradingpost liggen die ver van de route dan ?
Weet er miss iemand wanneer het s'morgens licht is en s'avonds donker ?
Goed dat je dat zegt van het uurverschil want we hadden al goed te laat geweest anders ..

groetjes
#9 - 06-05-2010, 23:35 uur

Tet14

Zonsopgang en ondergang kan je hier vinden: www.sunrisesunset.com/usa/
Desert View watchtower is een uitkijkpunt langs de rim en langs de doorgaande weg (64). Cameron Trading Post ligt aan het eind van 64 bij de kruising met us89 (de weg naar Page) aan je linker hand. Daar hoef je ook niet voor om te rijden.
#10 - 07-05-2010, 10:33 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15