Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Grand Teton naar Las Vegas

Discussie gestart

Dirc

Vanuit Yellowstone willen wij naar Grand Teton rijden.

Vervolgens gaat onze route naar Las Vegas en totaal is dit ongeveer 1100-1200 kilometer.
Waarschijnlijk willen we dus 2 overnachtingen tussendoor boeken.

Nu heb ik even gezocht naar mogelijkheden maar kwam niet verder dan

1: Grand Teton - Evanston
2: Evanston - Spanish Fork
3: Spanish Fork - Las Vegas

Zijn er op deze route betere overnachtingen te vinden?
Dag 3 komen we natuurlijk lang de Valley of Fire, maar de andere twee dagen moet ik nog goed voor zoeken.
#1 - 21-07-2012, 20:16 uur

Lilo

Hallo Dirc,

Er is inderdaad nog een andere optie. En dat is in Jackson Hole met het vliegtuig naar Vegas vliegen, dat is ook wat wij gaan doen.
Dat bespaart je wel wat tijd op deze manier.

Lilo
#2 - 21-07-2012, 21:56 uur

Marianne

Ik begrijp niet hoe je nu bij die plaatsen komt. Je hebt de route dan wel heel vreeemd opgedeeld, van Evanston naar Spanish Fork is maar 2 uur rijden. Van Jackson naar Evanston is 3,5 uur rijden. En wat wil je daar dan doen? Waarom niet zo ver mogelijk doorrijden? Je hoeft niets te boeken, gewoon kijken hoe ver je komt.
Vliegen is ook een optie, zeker als je in Las Vegas geen auto wilt gebruiken.
Oj je rijdt naar Provo of iets in die buurt, en dan de volgende dag naar St George. Dan de volgende ochtend naar VoF en door naar Las Vegas.

Marianne
#3 - 22-07-2012, 01:07 uur

Dirc

Deze plaatsen zijn gewoon willekeurig gekozen omdat ik geen idee had en weinig kon vinden.
Wellicht is het inderdaad een beter idee om gewoon te vliegen van Jackson naar Vegas. Dat bespaart 1100 km en 3 dagen. Ik zal deze optie eens even bekijken.
#4 - 22-07-2012, 11:02 uur

Dirc

Is het trouwens verstandig om dit soort vluchten in de USA ruim vooraf te boeken of is het een kwestie van rijden naar het vliegveld en binnen 2-3 vluchten kun je mee?
#5 - 22-07-2012, 11:11 uur

Dirc

Hallo Dirc,

Er is inderdaad nog een andere optie. En dat is in Jackson Hole met het vliegtuig naar Vegas vliegen, dat is ook wat wij gaan doen.
Dat bespaart je wel wat tijd op deze manier.

Lilo

Zover ik nu kan zien zijn er geen directe vluchten tussen Jackson en Vegas en gaan deze allemaal via Denver of Houston.
De vluchttijd is dan rond de 5-7 uur. Inclusief in en uitchecken kost het dus ongeveer een dag. Dat betekent een besparing van 2 dagen.
#6 - 22-07-2012, 11:18 uur

Lilo

Inderdaad, wij vliegen ook via Denver. Jammer, had ook liever een rechtstreekse vlucht gehad.  Wij vertrekken om 13u19 in Jac, aankomst 14u41 in DEN, vertek in DEN om 15u22 aankomst in Vegas 16u18. Valt nog mee, vind ik. ALs je in Vegas aankomt, ben je redelijk snel in je hotel (wij huren daar geen auto). De tijd tussen de overstap is wel heel krap, wij zullen het misschien wel halen, maar onze bagage? HEb al nagekeken en diezelfde avond zijn er nog vluchten naar Vegas, we hebben dat nog ooit al eens gehad dat onze bagage er niet bij was, maar die hebben ze dan diezelfde avond met een latere vlucht nog gebracht. De volgende morgen stond onze bagage aan de receptie vh hotel netjes op ons te wachten.

Lilo
#7 - 22-07-2012, 11:59 uur

Dirc

De andere optie zou natuurlijk zijn om toch 400 kilometer te rijden naar SLC en de laatste 400 te vliegen.
Een ticket SLC - Vergas is ook maar 100 euro ongeveer.
#8 - 22-07-2012, 12:00 uur

Lilo

Onze vluchttijd is zeker geen 5à7u hoor, wel 3u. Naar Salt Lake City rijden en daar opstijgen, zou ik niet doen, kost toch weer meer tijd.
+ Tegen de vroege avond in Vegas aankomen, vind ik niet zo erg. HEt minste tijd verspil je volgens mij toch door via Denver te vliegen.

Lilo
#9 - 22-07-2012, 12:05 uur

Dirc

Klopt. Ik zag alleen dat die tickets toch nog redelijk prijzig zijn.
Ach ik heb nog tijd zat om erover na te denken ;D
#10 - 22-07-2012, 12:11 uur

Lilo

Ja dat kan, weet niet meer hoeveel het was. Wij hebben die tickets met frequent flyer miles betaald.
Als je beslist om die tickets te nemen,dan verdien je die toch gewoon terug bij het gokken in Vegas!  ;)

Lilo
#11 - 22-07-2012, 12:18 uur

Hans B

Dirc,
uit je schema wordt ik helemaal niet meer wijs.
Dus gooi ik nog maar een bongel in je schema.
Wij zijn diverse malen gevlogen op Bozeman (MT).
Dit ligt op 100 km noord van Yellowstone en is een aardig stadje.
Het heeft een rechtstreekse vliegverbinding met Las Vegas
Ik heb zojuist even gezocht een enkeltje op 28 augustus met Allegiant Air voor € 53.
Zo te zien vliegen ze op zondag en donderdag 1x per dag.
#12 - 23-07-2012, 14:40 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Dirc

Hahahahaha,


Ik ben soms ook blij als ik ergens een knoop heb kunnen doorhakken  ;D
Wel een goede tip, want dit kan betekenen dat we na Yellowstone omhoog rijden naar Bozeman (evt. geen Grand Teton) wat maar 250 km is.

Vanavond heb ik weer tijd om alle informatie op een rij te zetten  :o
#13 - 23-07-2012, 14:57 uur

Tet14

Je kan best in 2 dagen van Jackson naar Las Vegas rijden hoor. Zie maar hoe ver je komt de eerste dag. Er zijn genoeg plaatsen langs de interstate met hotels.
#14 - 23-07-2012, 15:08 uur

Dirc

Dirc,
uit je schema wordt ik helemaal niet meer wijs.
Dus gooi ik nog maar een bongel in je schema.
Wij zijn diverse malen gevlogen op Bozeman (MT).
Dit ligt op 100 km noord van Yellowstone en is een aardig stadje.
Het heeft een rechtstreekse vliegverbinding met Las Vegas
Ik heb zojuist even gezocht een enkeltje op 28 augustus met Allegiant Air voor € 53.
Zo te zien vliegen ze op zondag en donderdag 1x per dag.

Waar boek jij die dan?

Je kan best in 2 dagen van Jackson naar Las Vegas rijden hoor. Zie maar hoe ver je komt de eerste dag. Er zijn genoeg plaatsen langs de interstate met hotels.

Jawel, alleen dat zijn 2 dagen met relatief veel kilometers en weinig te zien op de Valley of Fire na.
#15 - 23-07-2012, 15:10 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15