Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Grens passeren USA > Canada

Discussie gestart

Travelkick

Wij zijn voornemens NW Amerika te combineren met een stukje Canada. Dit onderwerp kwam ik al tegen maar in omgekeerde volgorde. Wij vliegen vanwege familiebezoek op Vancouver, gaan dan via Vancouver Island naar Amerika (ferry) en dan op de laatste dag van Bellingham naar Vancouver airport = 80 km. Vraag is  hoelang er gebruikelijk wordt gerekend voor de grenspassage USA > Canada. Meestal korter dan andersom neem ik aan als je het land uitgaat.
Wij willen ook nog het monument bij Blaine kort bezoeken en willen rond 12.00 uur daar zijn (auto inleveren, check in, geen stress etc.). Dank alvast.
#1 - 25-02-2014, 14:42 uur

jhbechthum

Wij gingen van Detroit naar Canada, en van Niagara Falls weer naar de USA (en nog eens terug en weer heen).
De tijd die je nodig hebt hangt uiteraard af van de drukte, maar ik herinner me zo van 15 to 30 minuten.

Johan
#2 - 25-02-2014, 21:37 uur
Bezocht: AL-AR-CO-FL-GA-HI-ID-MI-MS-NC-NE-NY-PA-SD-TN-UT-VA-WV-WY
2019: UT-AZ-NV-CA-GA-AL

Pieter79

Ooit een keer van Québec Canada naar de VS gereden en in het noorden van Maine de grens gepasseerd. Dit duurde maar  minuten, wij waren de enigen die de grens daar overgingen.

Gr. Pieter
#3 - 25-02-2014, 22:16 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Hans B

Voor de formaliteiten ben je niet zo lang nodig.
Het is even de vraag hoe druk het is, ik bedoel daarmee hoe groot het verkeersaanbod.
Wij zijn in het verleden één keer van Vancouver naar Seattle gereden en toen stond er een aardig rijtje auto's voor de grensovergang. Het kostte ons destijd een half uur om bij de douanebeambte te komen. Een blik in het paspoort en we konden verder.
#4 - 26-02-2014, 10:08 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15