Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

SeaWorld

Discussie gestart

Harry

de zoo waren wij in een halve dag wel door
Harm

Ik kan daar wel een week rondlopen en vond het de mooiste dierentuin die ik ooit gezien heb. Niet alleen de dieren maar ook de aanleg is prachtig en groots opgezet, de planten zijn ook prachtig en alles is daar op elkaar afgestemd. (flora en fauna)


Paula, zou het misschien kunnen komen door een bepaald soort beren welke ze daar hebben? ;D
Ook wij vonden de San Diego zoo heel erg de moeite waard, het is alweer een paar jaar geleden, maar echt één van de mooiste dierentuinen ter wereld.

Harry
#16 - 28-11-2008, 19:42 uur

Dreke

Wij moesten ook de keuze maken tussen San Diego Zoo en/of Wild Park langs de ene kant en SeaWorld langs de andere kant. We hebben voor SeaWorld gekozen toen en hebben er spijt van gehad. Mij heeft het niet kunnen overtuigen...
#17 - 03-12-2008, 12:52 uur

ilssse

Ik ben gek van Sea World!
Het leukste vind ik de dolfijnen aaien en visjes voeren
en natuurlijk die grote Shamu van dichtbij bekijken!!! Oeeee daar krijg ik echt kippevel van!

Als je ook verliefd bent op Shamu (of hem gewoon leuk vind...) dan kan je ook de dinner bij Shamu doen
dan betaal je 40 dollar (dacht ik..) en krijg je met een groepje mensen een prive-show en een lopend buffet.('s middags)
Als afsluiting nog een klein kado'tje en speciale plekken voor de grote show erna. Zeker een aanrader!!!
Ik heb ook de cd met de muziek... zoooo mooi....  ::)
#18 - 03-12-2008, 21:41 uur
May all your dreams come true...
Ilse

paula

Paula, zou het misschien kunnen komen door een bepaald soort beren welke ze daar hebben? ;D
Dat speelt misschien een beetje mee maar dat is niet de hoofdreden, het is gewoon een prachtige dierentuin waar je niet uitgekeken raakt.
#19 - 11-12-2008, 16:45 uur
groeten Paula

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15