Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Havasupai, grand canyon

Discussie gestart

essie

Wij gaan voor de tweede keer naar de grand canyon en willen dit keer graag naar de Havasu Falls. Nou zijn deze alleen per voet te bereiken en aangezien mijn conditie dit niet toe laat :P Willen wij per helicopter, (je kan het ook omschrijven als lui) Is dit de moeite waard.....
groetjes esther
#1 - 26-10-2004, 22:45 uur
www.esthervanderzouw.com
Reisverslag 2003, 2005, 2007, 2008, 2009

Jez

Wij zijn begin oktober naar de Grand Canyon geweest, en kregen op weg daar naartoe de tip om in Peach Springs een helicopter of vliegtuigvlucht te nemen over Havasu. Volgens onze informant (de buurman in het motel) moet dit fantastisch mooi zijn. Wij hebben het niet gedaan want we wilden vanaf Tusayan een vlucht nemen. Dit was echter toen behoorlijk duur; $150,= pp ex tax voor een half uur. Een vliegtuigvlucht is wel iets goedkoper en het ligt er heel erg aan wanneer je gaat; in drukke tijden is de prijs hoger.
#2 - 26-10-2004, 23:20 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Norbert

IK heb vorig jaar een rondvlucht gemaakt met een helikopter boven de Grand Canyon. Ondanks de hoge prijs heb ik hier geen moment spijt van gehad. Wij zijn toen niet boven de Havasu Falls gevlogen.

Je kunt eens op internet kijken welke maatschappijen een vlucht naar deze falls aanbieden.

Ik zou je in ieder geval aanraden om een helikoptervlucht te boeken. Het is echt de moeite waard.
#3 - 27-10-2004, 19:32 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15