Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

hoe is de show van celine dion?

Discussie gestart

Sanneke

Wie o wie is er in Vegas naar de show van Celine Dion geweest?
Wij blijven 2 nachten in Vegas en twijfelen of we erheen zouden gaan.
Graag jullie mening.

Gr. Sanneke
#1 - 01-06-2004, 15:47 uur

Nicolay

Hallo Sanneke,

Volgens bezoekers op mijn site en andere sites is de Show "A New Day" van Céline Dion één van de beste en mooiste shows die je momenteel kunt zien in Las Vegas. Kijk even in het forum op mijn site www.ilovelasvegas.nl. Daar staat een impressie geschreven door Cindy. Als je gaat vergeet dan niet om tijdig tickets te kopen.

#2 - 05-06-2004, 13:50 uur
Viva Las Vegas

Nicolay Berbers
Webmaster www.ilovelasvegas.nl

Hanneke Versteeg

Hoi Mensen,,

Ook ik wil deze zomer naar de show van Celine Dion. Marr weet iemand waar ik die kaartjes kan bestellen??
#3 - 14-06-2004, 11:04 uur

Jan Wammes

Hoi, ik ga op 1 Oktober ook naar de show van Celine. Ik ben nog geen echte fan van haar maar als ik alle verhalen over haar show moet geloven wordt je dat daar wel! ;D Iedereen die daar is geweest raakt er niet over uitgesproken dus heb ik besloten om een kaartje te reserveren. Ik heb mijn kaart gekocht bij www.ticketmaster.com. Schrik niet van de prijs, met alle kosten inclusief heeft een kaartje First Orchestra mij 250,00 US$ gekost. :oje hebt dan wel een heel goede plaats.Een goedkope plek is een slechte plek! Dat heb ik al meegemaakt bij Aida en de Lionking dus ik geef er nu liever wat meer voor uit. ;D
#4 - 14-09-2004, 19:56 uur

ruudclaessen

hoi, ik kan alleen maar tickets vinden t/m juli. Hoe heb jij die van 1 okt. gekocht. :-[
#5 - 02-04-2005, 23:28 uur

Tokheim

Hallo,
Je kan pas +/- 3 maanden vooraf tickets kopen voor een bepaalde periode !! Kijk op de site van Celin Dion voor deze periodes. Wij hebben inderdaad moeten wachten tot 1 april (geen geintje) om onze tickets voor 14 juli te kunnen kopen. En inderdaad gelukt. ;D ;D ;D
#6 - 04-04-2005, 08:22 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15