Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hoe van Las Vegas - McCarran airport naar Caesars palace

Discussie gestart

De Ieperlingen

Hoi,

Hoe zouden jullie van "Las Vegas - McCarran airport" naar Caesars palace gaan?

1. een gewone taxi
2. op voorhand online geboekte service
3. via het hotel zelf
4. iets anders

Een huurwagen is hier niet aan de orde.
Wij huren pas een wagen wanneer we Las Vegas verlaten.

Graag jullie prijzen en ervaring aub.
#1 - 03-11-2010, 11:29 uur

martinm

Shuttle Service to the airport: No, but shuttle service to and from the airport available for a fee from an outside company.

http://www.vegas.com/transportation/shuttles.html
#2 - 03-11-2010, 12:35 uur

Harry

Als je echt nog geen auto wilt huren bij aankomst (ik moet er zelf niet aan denken zonder auto in Las Vegas te zitten) zou ik gewoon een taxi nemen, kost ongeveer hetzelfde als een shuttle maar is veel comfortabeler en je gaat meteen naar je hotel. Als je het in stijl wilt doen laat je de congierge van Caesars Palace een limo voor je regelen en staan ze met je naambordje klaar in de aankomsthal van de luchthaven.
#3 - 03-11-2010, 14:08 uur

koosv

Inderdaad als je met meerdere personen bent, kan je beter een taxi nemen (ca 12 - 15 dollar naar de strip, ex fooi).
Een shuttle rekent een bedrag per persoon (ca $8), en maakt omwegen om iedereen op de plaats van bestemming te brengen.
#4 - 03-11-2010, 14:19 uur

De Ieperlingen

Als je echt nog geen auto wilt huren bij aankomst (ik moet er zelf niet aan denken zonder auto in Las Vegas te zitten)

Wij huren een wagen in Caesers Palace wanneer we Las Vegas verlaten. In Las Vegas zelf zijn we niet van plan om met de wagen rond te rijden.
#5 - 03-11-2010, 15:35 uur

Harry

Ik neem aan dat je de huurauto vanuit Europa regelt en niet pas daar is de VS, dat is i.v.m. de verzekeringen namenlijk erg veel goedkoper.
#6 - 03-11-2010, 15:39 uur

De Ieperlingen

Ik neem aan dat je de huurauto vanuit Europa regelt en niet pas daar is de VS, dat is i.v.m. de verzekeringen namenlijk erg veel goedkoper.

Idd, is al geboekt etc.... Hertz heeft een depot in ons hotel, dat maakt het makkelijk.
#7 - 03-11-2010, 15:42 uur

Harry

Toppie, have fun in Vegas. :afro:
#8 - 03-11-2010, 15:43 uur

Lilo

Hoi,

Absoluut met de taxi! Niet duur en snel!

Lilo
#9 - 03-11-2010, 16:59 uur

JDenalane

Geloof me na zo'n lange reis wil je echt z.s.m. met een taxi naar je hotel. Daarnaast zijn de taxichauffeurs ons zo waardevol geweest qua tips op het gebied van uitgaan/show etc. Die 20$ die je kwijt bent is echt peanuts op zo'n hele reis. Dat ben je alleen aan ontbijt in je hotel al kwijt elke dag.
#10 - 14-11-2010, 16:40 uur

Swissdutchie

Ook ik zal een taxi aanbevelen. De luchthaven is helemaal niet zo ver van de Strip en een taxi kost dus niet de wereld. Vooraf boeken is niet nodig, want er staan er genoeg aan de luchthaven te wachten.
Wij bezochten Las Vegas aan het einde van onze reis en hebben de auto bij het vliegveld ingeleverd, alvorens met een taxi naar onze hotel te rijden. Vegas is te voet best te doen, al kan het lopen vanwege de hitte in bepaalde seizoenen een behoorlijk vermoeiende bezigheid zijn. Maar je hebt ook nog de monorail, die bepaalde hotels op de Strip met elkaar verbindt. En anders neem ja maar weer een taxi.
Veel plezier!
#11 - 14-11-2010, 23:20 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15