Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

hotel binnen LAX

Discussie gestart

Steson

We kregen van onze reisorganisatie door dat de vlucht van Big Island is aangepast en dat we nu pas 's avonds terug vliegen naar Los Angeles (wel nog een hele dag op Big Island).
Dit betekent dat we nu om 05:15 uur aankomen op LAX en we vliegen om 10:30 uur alweer door via Chicago naar Amsterdam.

Om gezondheidsredenen wilde ik een overnachting tussen de twee lange vluchten, maar dat gaat nu heel lastig worden.
Toch wil ik graag proberen te rusten tussen de twee vluchten, maar om hiervoor LAX uit te gaan en naar een hotel aan de W Century Blv is geen optie (gewoon te weinig tijd en we zitten met onze bagage).

Ik heb geprobeerd te zoeken naar een hotel binnen LAX maar vreemd genoeg vond ik deze (nog) niet.
Weet iemand of er binnen LAX een hotel is, of weet iemand voor ons een tip om 4 uurtjes te kunnen rusten ??

Thnx
#1 - 29-04-2012, 10:53 uur
september 2010 en 2015: West en Hawaii (Maui en Kauai)
mei 2011 en juni 2014: Florida
september 2012: Mid-West en Hawaii (Big Island en Oahu)

Jez

Eerst iets anders: je baggage is als het goed is baggage doorgelabeld, dus daar zou je geen omkijken naar moeten hebben.

Als ik het goed heb, vlieg je met United? Ben je een member? Want misschien dat je dan iets kunt met de United lounge? Ik heb geen idee hoe dat er uit ziet, maar United heeft er in elk geval 2 op LAX. Als je op hun site kijkt bij Travel Information -> Airport Information -> United Club & Lounges word je vast wijzer. En anders een verlaten plekje opzoeken en het jezelf makkelijk maken op de stoelen?
#2 - 29-04-2012, 11:12 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15