Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hotel in LA en SF

Discussie gestart

robbedoes

Sorry, maar ik zie door de bomen het bos niet meer, of andersom?

Hebben jullie nog tips voor een goed, goed gelegen en betaalbaar hotel in LA en/of SF?
#1 - 17-02-2007, 22:12 uur

Marianne

LA:  Orchid Suites, achter het Chinese Theatre/Walk of Fame. De metro naar Universal Studio's vlakbij. En lekker ontbijten bij Mel's Drive-in. Allemaal op loopafstand, zwembad erbij, en pc met internet op de gang.

Marianne
#2 - 17-02-2007, 22:28 uur

vana

Als je naar Disney gaat; Het Howard Johnson in Anaheim. http://www.hojoanaheim.com/
Prima hotel met zwembad. Het ligt recht tegenover Disney, je loopt er in een kwartiertje naartoe.
Bovendien rijdt je zo de I 5 op en ben je binnen een half uurtje bij Universal.


Marjon
#3 - 17-02-2007, 23:14 uur
« Laatst bewerkt op: 17-02-2007, 23:15 uur door vana »
REISVERSLAG 2004: http://wunnik.web-log.nl/
USA ZW

LIVE VERSLAG 2006: http://backtotheusa.web-log.nl/
USA Zuid en Midwest

REISVERSLAG 2008:
http://wunnik2008.web-log.nl

Canada en NW USA

Matthijs en Rian

LA:  Orchid Suites, achter het Chinese Theatre/Walk of Fame. De metro naar Universal Studio's vlakbij. En lekker ontbijten bij Mel's Drive-in. Allemaal op loopafstand, zwembad erbij, en pc met internet op de gang.

Marianne

Eens, orchid suites is echt goede keus! En onderhandelen over de prijs...

SF: Sheraton at the Wharff (met drop off point voor dollar rent a car). Goed gelegen, op loopafstand van de wharff, cable cars en supermarkt en veilige omgeving.
#4 - 19-02-2007, 08:28 uur

Yessica

Ik ben helemaal fan van het Magic Castle Hotel (recht achter het Chinese Theatre in Hollywood) of Hollywood Hills Hotel (die ligt weer achter het Magic Castle, maar echt op een heuvel, zodat je een prachtig uitzicht hebt op de stad). Beide leuke appartementencomplexen verbouwd tot hotel. Voordeel is dat je vrij dicht bij een metrostation zit en je vandaar af veel kunt zien. In 2004 hebben een vriendin en ik 5 dagen verbleven in LA en alles gedaan met het openbaar vervoer. Naar Universal is het maar 3 minuutjes met de metro.
www.magiccastlehotel.com

Als je trouwens recensies wil lezen over hotels, kun je eens kijken op www.tripadvisor.com. Ik heb zo'n beetje alle keren deze site als leidraad gebruikt voor de keuze van hotels en ben  nooit voor onaangename verrassingen komen te staan!
#5 - 19-02-2007, 09:24 uur



Matthijs en Rian

LA:  Orchid Suites, achter het Chinese Theatre/Walk of Fame. De metro naar Universal Studio's vlakbij. En lekker ontbijten bij Mel's Drive-in. Allemaal op loopafstand, zwembad erbij, en pc met internet op de gang.

Marianne
Hmm die mel's drive in hebben we gemist :$ maar jah we deden meestal broodjes halen in supermarktje tegenover hotel (onder die vrachtwagenlosplaats door en dan weg oversteken.

We hebben wel lekker gegeten in het winkelcentrum bij pizza/italiaan. Vanaf terras had je zicht op hollywood sign.
#6 - 20-02-2007, 08:47 uur

Matthijs en Rian

Als je trouwens recensies wil lezen over hotels, kun je eens kijken op www.tripadvisor.com. Ik heb zo'n beetje alle keren deze site als leidraad gebruikt voor de keuze van hotels en ben  nooit voor onaangename verrassingen komen te staan!

Zou hier ook www.vakantiereiswijzer.nl aan toe willen voegen! cheerb
#7 - 20-02-2007, 08:47 uur

Marianne


We hebben wel lekker gegeten in het winkelcentrum bij pizza/italiaan. Vanaf terras had je zicht op hollywood sign.

Ja, aanrader! Wij zijn er zelfs twee keer geweest; lekker dichtbij en prima en betaalbaar eten. Heet de California Pizza Kitchen.

Marianne
#8 - 20-02-2007, 09:21 uur

Matthijs en Rian


We hebben wel lekker gegeten in het winkelcentrum bij pizza/italiaan. Vanaf terras had je zicht op hollywood sign.

Ja, aanrader! Wij zijn er zelfs twee keer geweest; lekker dichtbij en prima en betaalbaar eten. Heet de California Pizza Kitchen.

Marianne

Haha leuk!  2006-01
#9 - 22-02-2007, 08:31 uur

Arthur

In SF hadden wij de Radisson Hotel at Fisherman's Wharf. SU-PER goed gelegen, hotel uitlopen en Fisherman's Wharf oplopen. En Johnny Rocket's voor de deur, erg leuk voor het ontbijt.
In LA hadden wij de Holiday Inn in Hollywood, ook om de hoek bij het Chinese Theatre etc, maar wat je niet mag missen in LA (nou ja, eigenlijk Long Beach) is de Queen Mary. Ligging is slecht, maar wat een ervaring.
Prijzen weet ik niet meer, zal allemaal niet mega goedkoop zijn, maar mij kennende heb ik daar nooit ercht veel voor betaald :)

Succes,
Arthur
#10 - 22-02-2007, 22:27 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15