Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hotel LA

Discussie gestart

maggi

Hoi Allemaal,

31 mei a.s. vliegen wij naar Las VEgas. We blijven daar 2 weken. We zijn alleen van plan om 1 nachtje te overnachten in LA (universal studio's) en we zijn dus op zoek naar een leuk hotelletje wat niet teveel kost. Hebben jullie tips en ideeen?

Alvast bedankt.
#1 - 22-04-2010, 12:29 uur

Tet14

Hoe wil je dat dan doen? Las Vegas naar LA is 5 uur rijden. Wil je dan dezelfde dag Universal bekijken?   Of de volgende dag voordat je weet naar LV rijdt?   
Bij Universal zijn diverse hotels maar ken geen van hen persoonlijk. Je zou in Hollywood kunnen logeren bij bv Orchid Suites of Celebrity en dan de ondergrondse nemen (kort ritje). Als je ook nog iets van Hollywood wil zien en de tijd voor Universal neemt zou ik 2 nachten in LA gaan logeren.
#2 - 22-04-2010, 12:41 uur

Yessica

Je zou in Hollywood kunnen logeren bij bv Orchid Suites of Celebrity en dan de ondergrondse nemen (kort ritje).

Deze tip wilde ik je ook geven! Wij zaten in het Magic Castle Hotel (toen betaalbaar, maar weet niet of dat nog zo is) een omgebouwd appartementcomplex. Doet een beetje Melrose Place-achtig aan. Heel erg leuk! En de metro stopt voor de deur, je hoeft alleen maar bij het metrostation waar je uitstapt het shuttle busje van Universal te nemen en je bent er. Qua snelheid kan daar eigen vervoer niet tegenop! En dan zit je aan de Walk of Fame en het Chinese Theatre, weet niet of je daar ooit geweest bent, maar zo niet, dan is het altijd leuk effe een paar foto's of zo te nemen.
#3 - 22-04-2010, 13:10 uur



Marianne

Een bezoek aan Universal Studios kost je een volle dag, dus je zult toch 2 nachten in LA moeten blijven. Wij hebben het in 2006 gedaan met de metro vanuit Orchid Suites. Het hotel heeft ruime kamers, sommige met een keuken en eethoek, en het ligt op loopafstand van de Walk of Fame en het Hollywood Highland Center. Wij hebben heel leuk en heerlijk ontbeten bij Mel's DriveIn, weer eens iets anders na de buffetten in Las Vegas.
Gaan jullie met de auto? Bij Orchid Suites kun je gratis parkeren. Helemaal mooi is het om via Death Valley te rijden, of bezoek je dat al vanuit LV? Zie hiervoor ons 2008-verlsag.

Marianne
#4 - 22-04-2010, 14:01 uur
« Laatst bewerkt op: 22-04-2010, 15:11 uur door Marianne »

Tet14

Yessica, zaten jullie in Hollywood Hills apartments achter Magic Castle?
#5 - 22-04-2010, 14:21 uur

Yessica

Yessica, zaten jullie in Hollywood Hills apartments achter Magic Castle?

Nee, Hollywood Hills ligt hoger op de heuvel, ook heel mooi hoor, vooral als je een appartement met uitzicht hebt. Wij zaten in het Magic Castle Hotel, dat ligt onderaan de heuvel. Ik vond het een heerlijk relaxte sfeer hebben. En heel huiselijk, ik fantaseerde al dat ik er woonde, haha. Maar ze zijn wel aan elkaar verbonden, Hollywood Hills en Magic Castle.

(overigens, je hebt ook het Magic Castle, een podium voor 'tovenaarskunsten', maar dat is dus niet hetzelfde als het hotel)
#6 - 22-04-2010, 14:37 uur



Tet14

Bedankt Yessica. We willen die Hollywood Hills in november eens proberen maar komen zonder reservering. Zien wel. Redelijke prijzen voor die mooie appartementen met uitzicht.
Sorry voor het kapen van je thread Maggi en wat ik een redelijke prijs vind hoeft voor jou niet te gelden natuurlijk ;)
Tet
#7 - 22-04-2010, 17:10 uur

maggi

@ Ted, geeft niet hoor. Idd iedereen mag er lekker gebruik van maken.

Mijn plan is om in de ochtend lekker vroeg te vertrekken (5 uur rijden is naar mijn mening goed te doen en een vriendin van me heeft dit hetzelfde gedaan en vervolgens direct naar Universal Studio's te gaan. Slapen en volgende ochtend via Hollywood en Santa Monica (even uit mijn hoofd hoor) weer terug naar Las Vegas te rijden (en daar dus laat in de avond aan te komen). is vermoeiend maar we zijn er in het totaal maar 12 dagen dus we moeten alles wat inkorten ;-)

Ik ga eens even googlen op jullie tips. Dank jullie wel!
#8 - 24-04-2010, 07:47 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15