Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

hotel oud las vegas

Discussie gestart

marloes

We gaan dit jaar 2 weken naar Las Vegas. Het is de bedoeling eerst 4 nachten in oud las vegas (fremont street) te verblijven, daarna gaan we en route en de laaste 3 nachten aan de strip (2005 in stratosphere geslapen). Wie weet een leuk hotel in oud Vegas. Ik heb zelf Plaza hotel op het oog, op de foto's oogt het echt als een oud hotel van toen. Kunnen jullie een hotel aanraden. Voor aan de strip denken we aan Bally's, lekker centraal en volgens mij een aardig zwembad.

Ik hoor het graag>
#1 - 25-06-2009, 14:55 uur
« Laatst bewerkt op: 25-06-2009, 21:11 uur door Mississippi »

JoeSee

Motels in het oude gedeelte raad ik niet aan. In dit gedeelte van de stad bevinden zich voormamelijk armoedzaaiers en gokverslaafden die nog net niet hun laatste geld in de fruitkast hebben gedaan.
Toen wij bij de balie van een motel een zeer voordelig tarief kregen voorgeschoteld voor een fraaie kamer (want daar was niets mis mee), werden we zeer bedreigend benaderd door een half dronken gast achter ons. Toen ik vroeg aan de receptioniste:"How safe is this place ?", was haar antwoord : "it's 25 dollars, that safe".

Hierop besloten wij nooit meer een motel te boeken waar we ons niet 100% prettig bij voelen. Voor iets meer zit je aan de strip....
#2 - 25-06-2009, 18:58 uur

Harry

In downtown zou ik alleen maar in het Golden Nugget willen verblijven, dat is veruit het beste hotel in downtown.
Ik weet je leeftijd niet, maar het aandeel "paarsharigen" is erg hoog in Bally's, niets mis mee hoor, maar wel iets om rekening mee te houden, ben je wat jonger (of voel je je zo), dan zou ik naar Planet Hollywood, Flamingo of Paris gaan, in mijn ogen voor ongeveer hetzelfde geld veel betere alternatieven op dezelfde locatie op de strip.
#3 - 25-06-2009, 21:24 uur

marloes

wij zijn 29 en 35 en ons haar is nog niet paars! Bedankt voor je tip. We moeten even bekijken wat we met oud vegas aanmoeten, ik dacht dat 4 dagen daar spenderen een leuke afwisseling zou zijn, maar naar jullie reactie twijfel ik hieraan.

Bedankt voor de reactie!
#4 - 25-06-2009, 21:38 uur

pepilein

Hoi Marlous,

4 dagen is misschien wat lang maar 2 a 3 dagen in The Plaza is prima te doen. Wij zijn er 2 x geweest en er was weinig mis mee. Heel goedkoop en ruime kamers. Natuurlijk niet de luxe zoals die aan de strip te vinden is, maar wel prima te doen en de ingang sluit precies aan bij het overdekte gedeelte van freemont st. waar je de mooie licht/videoshow kan gaan bekijken. Gevaarlijk vonden wij dit gedeelte niet, maar misschien als je verder gaat als freemont dat het vooral 's avonds wat minder fris is. Overigens kan je prima met de bus naar de strip ook of pak je gewoon de auto en parkeer je em gratis bij 1 van de hotels.
Kies je voor iets goedkoper in het begin, kan je weer wat duurder en luxer aan de strip op het eind van je vakantie. ;)

gr. en veel plezier.
Peter
#5 - 25-06-2009, 23:15 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15