Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hotel Yellowstone juni 2012

Discussie gestart

dani80

Ik weet dat ik laat ben, maar probeer toch nog een hotel in Yellowstone te boeken voor eind juni.
Planning is als volgt: we komen vanuit het oosten (na Rockies, Custer en Badlands) het park in en hebben 3 nachten in Yellowstone.
Alles in Faithfull in (zowel de inn, lodge als snowlodge) is al volgeboekt. Welk hotel raden jullie dan aan? Mammoth, Grant Village, Canyon Lodge, Lake hotel?  De laatste nacht willen we in West Yellowstone doorbrengen om al wat tijd te besparen als we naar Grand Teton rijden.
#1 - 02-02-2012, 23:24 uur

Marianne

Cayon ligt mooi centraal. Wij vonden Lake ook mooi. Ik begrijp niet waarom je vanuit West Yellowstone naar grand teton wilt. Wat Old Faithful betreft; kijk regematig of er nog iets vrij komt, of bel eens, vaak lukt het nog wel.
Het enige wat ik er niet aanrtekkelijk uit vind zien in Yellowstone is Grant Village. Zie onze 2004- en 2008-verslagen voor Mammoth Hot Springs, Canyon, Lake en Old Fatiful.

Marianne
#2 - 03-02-2012, 18:07 uur

dani80

Dank je wel Marianne!! Het ziet er overigens naar uit dat we niet in Juni kunnen gaan ivm een medische behandeling in ziekenhuis :-(  Wordt dan waarschijnlijk eind juli/begin augustus. Hoop dat we dan uberhaupt nog iets kunnen vinden, want dat is dan écht hoogseizoen toch?
#3 - 06-02-2012, 19:13 uur

Leonie

Hallo Dani,

Wij hebben de eerste twee nachten in een cabin in Canyon Village overnacht en de laatste twee nachten net buiten het park in het Ponymotel in West-Yellowstone. Dit was niet zo'n succes omdat de kamer niet schoongemaakt werd maar misschien hadden we wel gewoon pech.

We hadden wel last van files om vanuit West-Yellowstone naar Old Faithfull te komen.

Zelf vond ik de cabin in het park het fijnst.

groetjes Leonie
#4 - 16-02-2012, 14:02 uur
2010 rondje zuidwest Canada / noordwest Amerika: http://threesistersontheroad.blogspot.com

2008 rondje west Amerika: http://www.sandraleonieamerika2008.blogspot.com/

melvin

Wij hebben 2 jaar geleden ook 4 nachten in de Canyon Lodge overnacht eind juli.
Ik was hier zeer tevreden over. Natuurlijk geen luxe hotels maar wel lekker wakker worden met de elanden en bizons voor je deur, echt prachtig!
Ik vond deze locatie ook echt perfect. Je kon zo vanuit deze plek iedere dag een ander gedeelte van het park bezoeken omdat het zo centraal ligt.
Veel succes verder.

Melvin
#5 - 26-02-2012, 21:16 uur
2005: Florida,   2008: west,   2010: mid-west,   2012: north-east --> www.melvinchani.reismee.nl,   2014: mid-west --> www.roufs.reislogger.nl
2015/2016 Internship Wallstreet, NY --> www.brightlightsbigcityny.wordpress.com & www.verenigdestaten.info/stage-in-new-york/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15