Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

hotels boeken via usareisen.de

Discussie gestart

jerkar

Hallo,

Graag zou ik jullie advies horen over het boeken van hotels via usareisen.de.
Ik kan daar nl ook boeken voor de grand canyon zelf, maar is dit ok, net als de autohuur? die hebben we overigens wel daar geboekt!
We twijfelen nog tussen Maswick en yavapai lodge maar willen toch voor de eerste gaan, omdat die dichterbij de rim blijkt te liggen.
Kunnen we via usareisen ook kosteloos annuleren?
Zijn er nog extra kosten aan verbonden dat jullie weten verder bij het boeken bij usareisen.de voor de hotels? Het staat er nl niet bij.

Bedankt alvast voor jullie reacties,
#1 - 04-04-2009, 23:25 uur

jerkar

Ik heb toch de gok genomen... en bij usareisen geboekt. Kan echter nergens iets vinden over de betaling en evt, annuleringen.
ook verder gezocht op het forum, maar volgens mij hebben nog maar weinig mensen met usareisen geboekt want ik lees daar vrij weinig over, wel veel over de auto overigens.
Morgen eens bellen met usareisen en even navragen
#2 - 05-04-2009, 19:12 uur

jerkar

Heb vandaag gebeld naar usareisen.de
De annuleringskosten zijn naar percentages berekend , maar als je een ann. verzekering neemt heb je daar geen problemen mee.

Wat betreft resort fees and taxes zit alles inbegrepen geven ze aan.
Ik vind het toch wel gek, dat ik nu en de GC en death valley via hun boek ipv via xanterra, terwijl de meeste op het forum via xanterra boeken?
Hoop dat ik niets over het hoofd zie  :oops:
#3 - 06-04-2009, 20:36 uur

Bakvet

Bedankt voor het uitproberen. Het nadeel van dit forum vind ik dat er nogal veel mensen komen die iets willen weten en niet zo gek veel mensen die zoals jij die de moeite nemen om eens iets nieuws te onderzoeken en daar verslag van te doen.

Dat mensen via de eigen website van Xanterra boeken is misschien omdat ze niet weten dat het anders kan. Of omdat anderen niet goedkoper zijn. Zelf heb ik twee maanden geleden een 'Western Cabin' geboekt in Zion National Park op die Xanterra site. Ze hadden een speciaal winter-tarief en boden daarbovenop $10 web-korting. Dus voor die cabin betaalde ik $80+tax, terwijl hij in de zomer $173+tax kost bij Xanterra. Een eerdere vakantie heb ik bewust niet via Xanterra geboekt, omdat ik ergens anders voor $50 minder terecht kon. Dat zijn toch aardige bedragen die je zo bespaart op precies dezelfde kamer.
#4 - 06-04-2009, 23:15 uur

Benneke

ik heb géén ervaring met cabins ,
maar heb net zelf een hele reeks hotels geboekt , zowel in de NP en als in CA ,
ik heb op sites als tripadviser de hotels opgezocht , en bekeken wat men ervan vond ,
dan via de website van de desbetreffende hotels de rates opgezocht , en de "special internet rates" genoteert ,
dan heb ik de hotels via telefoon gekontakteert , en hun BESTE rates gevraagt voor de betreffende datums .
Met een beetje aandringen hier en daar heb ik nog véél interessantere rates gekregen dan hun special , of best available internet rates , en dit voor juli !
zo slapen we met 5 personen inclusief parking in een Best Western net voorbij Market street in San Francisco voor $143 .
Dit is volgens mij een superprijs als je ziet wat je daar online voor kunt vinden in SFO .
proberen zou ik zeggen ....
#5 - 07-04-2009, 11:39 uur

ilssse

heb je wel gezien dat het per persoon per nacht is....
#6 - 08-04-2009, 16:08 uur
May all your dreams come true...
Ilse

jerkar

prijs is inderdaad bij usareisen pp per nacht.. maar als je klikt op berekenen, zie je  automatisch de prijs voor de periode en het aantal personen dat je wilt. Geen extra kosten zoals bij sommige websites. De prijs die je ziet op de website is ook de prijs die direct wordt afgeschreven van je creditcard.
Inmiddels heb ik ook een ann. verzekering geboekt, zodat we bij noodzaak kunnen annuleren.
Usareisen scheelde zowel bij death valley als bij grand canyon toch wel een aantal euro's hoor.. Volgens mij toch al gauw bij dfeath valley 40 euro totaal.. en bij GC was de maswick lodge niet meer beschikbaar via xanterra , alleen de yavapai, en wij wilden liever maswick...
#7 - 09-04-2009, 08:18 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15