Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hotels in San Francisco en Yosemite

Discussie gestart

MiamiHeat

Ben het ook gaan checken en ik kan alleen de Tenaya Lodge at Yosemite boeken in Curry Village op de datum die jij ook doet!  De rest is VOL
#16 - 20-04-2009, 13:39 uur

E-line

Voor welke data zoek je iets Juulina?
#17 - 20-04-2009, 16:12 uur

Juulina

Het plan is om op 8 augustus aan te komen in SF, en daar de 10e te vertrekken naar Yosemite.

We komen dan 's-avonds aan in Yosemite. We vertrekken dan weer de 12e, zijn nog aan het kijken of we misschien wat langer blijven en dan de 13e vertrekken. Wat vinden jullie?

Enne, super dat jullie zo mee kijken! Overigens vind ik Tenaya er ook helemaal niet verkeerd uit zien! Tis alleen niet in het park.
#18 - 20-04-2009, 21:58 uur

E-line

Op die data is er nog wat vrij hoor ik Curry Village! Tent cabin heated voor 3 personen. $95 per tent/per nacht.

https://smsworldbeg.dncinc.com/yosemite/BookingEngine.aspx?&wsi=&rad=8/10/2009&rdd=8/12/2009&rca=2&rcc=0&rcp=

Ik kan het nier precies copieren plakken, maar als je by curry village kijkt op die data, en hem dan rechtsboven op 'tent cabin heated'  zet, dan kan je hem boeken!
#19 - 21-04-2009, 10:40 uur

Marianne

Ik zag ook dat er wat beschikbaar is, maar ik zie nu ook dat als je verder doorklikt bij continue, dat je dan toch niet kunt boeken. vreemd! Lijkt een foutje van de site. Ik denk dat je het beste eens kunt bellen voor de zekerheid.
Zoals E-line in een ander bericht al schreef kan het ook lonen om regelmatig te checken of er iets vrij komt.

Marianne
#20 - 21-04-2009, 13:44 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15