Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

hotels

Discussie gestart

BasM.A

we hebben nu div hotels geboekt voor onze reis echter de laatste week L.A en San Francisco niet is het makkelijk om dit vanuit de states te doen via internet met kans op kortingen etc of beter van te voren te doen dinsdag gaan we weg dus!!! 8)
#1 - 04-07-2009, 07:52 uur

Wop

Hoi Bas,

Op dit forum vind je al veel info hierover ( op de bonnefooi ), gebruik de zoekfunctie eens.  Er is altijd wel een hotel te vinden in de States. Korting kan je verkrijgen door het inleveren van coupons die volop verkrijgbaar zijn bij bezinestations en/of fast foor restaurants.
#2 - 04-07-2009, 10:29 uur

Benneke

Ik heb nog nooit enige coupon of wat dan ook gebruikt .
Ik stap gewoon binnen , vraag of er een kamer beschikbaar is ,
en vraag de prijs ,
als die meevalt vraag ik nog ff naar " corporate " korting , en ga slapen .
als het te duur is laat ik dit duidelijk merken , en argumenteer ik ,
dit is me eigenlijk nog nooit tegengevallen . Ik herriner me bv eerste maal ik op zoek was naar kamer in Santa Cruz , dit bleek een dure buur te zijn ,
niets onder de 150 dollar voor een kamer .
Dan maar Best Western binnengestapt , en na wat weg en weergepraat een kamer met normale prijs van 169+ tax voor 98+ tax geboekt .
Beetje aandringen helpt nogal dikwijls , en zonder coupons .


#3 - 04-07-2009, 13:58 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15