Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

hulp gevraagd bij plannen route

Discussie gestart

Sandra

hallo,
Wij ( gezin met 2 kids van 11 en 12) vertrekken 6 juli naar de westkust van de US voor 20 dagen.
We hebben de vliegtickets al geboekt en starten in San Francisco en eindigen in LA.

We hebben wat moeite om de juiste route te plannen en ik zou het geweldig vinden als jullie wat tips voor me zouden hebben.
We starten dus in San Francisco waar we 4 nachten willen blijven, daarna zijn we van plan een auto te huren aangezien ik me heb laten vertellen dat een auto in San Francisco echt niet nodig is.
Via Yosemite willen we dan naar Las Vegas - Grand Canyon...en verder weten we het eigenlijk nog niet... :-\

3 jaar geleden hebben we alles op de bonnefooi gedaan in Florida, maar toen reisden we in april....denk dus dat het verstandig is om nu hotels ed toch vanuit Nederland al te boeken??
Tips voor goede, betaalbare hotels zijn ook heel welkom.

Alvast bedankt!
Groetjes
Sandra
#1 - 18-04-2008, 19:09 uur

jerbia

Hallo Sandra,

Bij het plannen van een route is het belangrijk om te weten waar jullie voorkeuren liggen. Houden jullie van natuur en wandelen, of vooral van steden? In 20 dagen zou je deze route bijvoorbeeld kunnen doen:

A'dam - SF
SF - SF
SF- SF
SF - Yosemite
Yosemite - Yosemite
Yosemite - Mammoth Lakes
Mammoth Lakes - DV
DV - LV
LV - LV
LV - Springdale (Zion NP)
Springdale - Bryce Canyon
Bryce Canyon - Page
Page - Monument Valley
Monument Valley - Grand Canyon
Grand Canyon - Sedona
Sedona - Sedona
Sedona - Blythe
Blythe - LA (via Joshua Tree NP)
LA - LA
LA- A'dam



Eventueel kun je MV en een dag Sedona uit de route halen om ergens anders bij te plaatsen. Kijk ook eens in ons reisverslag van vorig jaar voor wat tips.

Wij houden ervan om hotels op voorhand te boeken, maar er zijn ook mensen die alleen de hotels in/bij de parken vastleggen en de rest niet.

Groetjes,
Bianca
#2 - 18-04-2008, 19:33 uur
« Laatst bewerkt op: 18-04-2008, 19:35 uur door jerbia »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15