Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Huurauto

Discussie gestart

Eebie

Hallo allemaal,

In de zomer vertrek ik wederom naar het westen voor een drietal weken met in totaal 6 personen. Zijn er mensen die al eens een 7 persoons minivan hebben gehuurd bij Alamo en kunnen jullie me laten weten wat voor een auto ik kan verwachten en hoe het zit met de ruimte voor de koffers?

Gr. Eebie
#1 - 10-04-2011, 19:58 uur

Marianne

Ik denk dat dat te krap wordt. Wij hebben nu 3 keer een minivan gehuurd, en met 4 personen (en een gedeeltelijke kampeeruitrusting) is dat goed te doen en met 5 ook nog wel. Maar 6 lijkt me wat veel. Als je per 2 personen 1 koffer hebt zou het misschien wel gaan, maar je hebt toch ook je camera, rugzakje, etc. En onderweg krijg je altijd extra spullen er bij (zo gaat het tenminste bij ons), en je wilt ook een koelbox.
Er zijn ook 8-persoons minivan, misschien is dat beter.

Marianne
#2 - 10-04-2011, 22:02 uur

Tet14

Naar mijn mening is een minivan te klein voor 6 personen en bagage tenzij je heel licht reist.  Zeker als je praat over 6 volwassenen. 7 of  8 persoons maakt voor de omvang van de auto niet uit. Er zijn ook 12 en 15 pax vans maar ze zijn vaak wat moeilijk te huren.
#3 - 10-04-2011, 22:24 uur

Yessica

 Wij hebben ooit een minivan gehuurd met 6 personen en dat ging prima! Was zeker niet te krap! Wij kregen toen een Chevrolet Astro Van. Ik geloof wel dat ieder stel toen samen 1 koffer had.

Overigens, toen we de Astrovan gingen ophalen hadden ze 'em niet meer beschikbaar,  daarom kregen we een normale auto waarbij een zitje tussen de bestuurders- en bijrijdersstoel naar beneden moest worden geklapt. Zo konden er voorin 3 mensen zitten en 3 op de achterbank. Dát was pas krap! We zijn toen naar de vestiging op de luchthaven gereden om te kijken of ze daar een Van hadden en daar waren ze erg kwaad dat hun collega's op het downtown depot ons deze meegegeven hadden, want op die manier kun je natuurlijk niet Amerika door rijden. Maar met de Astro Van ging het perfect!
#4 - 11-04-2011, 07:52 uur



Tet14

Wij hebben zo'n minivan ooit 1 keer gehuurd met 4 volwassenen en hij was tot de nok toe gevuld. Het is maar net wat je wil.
#5 - 11-04-2011, 12:37 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15