Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

idee voor 2008?

Discussie gestart

michelly

Hoi,

Als je geïnteresseerd bent in New Mexico vind je het misschien ook leuk om ons liveverslag te gaan volgen. Wij vertrekken over 3 weken voor 5 weken en doen globaal de ronde Arizona, New Mexico, Colorado, Nebraska, South Dakota, Wyoming, Idaho, Nevada, Utah, Arizona.
Wij reizen ook met 3 kinderen.

www.michelly.nl

Elly
#16 - 09-06-2007, 15:52 uur
onze website www.michelly.nl

@nn@

Marianne,
Warm en vochtig in Texas? Als dat net zo is als bij ons in Nederland vwb de vochtigheid, dan denk ik niet dat ik daar voor kies. Afgelopen jaar hebben we het wel heet en warm gehad, maar zonder vochtigheid, dus echt droge warmte, en die is niet onaangenaam. Vochtigheid wordt een ander verhaal. Ook heb ik aan de optie KOA Cabins gedacht, maar dan moeten we weer zoveel extra meenemen. Wij hebben namelijk al een rolstoel in de auto. De slaapzakken zouden wel passen, maar dan heb je nog allerlei nodig, dus dat weet ik nog niet.

Hans,
Eerder weg bij ons op school is echt geen optie. Wij krijgen gewoon geen extra verlof, hebben we al geprobeerd. En aangezien de een volgend jaar naar de middelbare gaat en dan de andere twee nog op de basisschool zitten, zal het dat jaar niet gaan lukken. Vinden we ook niet heel erg, we zijn al blij dat we vorig jaar de kans hebben gehad. En ik zie ook zeker het gemak van een camper, maar ook het gemak van hotels spreekt mij aan:). Ik ga je verslag lezen van 2005. Weet jij of daar in de buurt ook Rodeo's zijn eind juli, maand Augustus?

De uiteindelijk route zal niet zozeer van de warmte afhangen, maar zeker wel van de vochtigheid.

Elly, wat fijn dat jullie over 5 weken al weer weg gaan. Ik zal zeker je verslag gaan bijhouden.

@nn@
#17 - 10-06-2007, 11:46 uur

Bill

Rij van Denver naar Vegas en pak van daaruit het vliegtuig naar het oosten. Daar is nog zat wat je niet gezien hebt.

#18 - 10-06-2007, 12:31 uur

@nn@

Zou inderdaad kunnen, maar het lijkt mij zo'n gedoe om met z'n allen weer in het vliegtuig te stappen en daar weer verder te gaan. Misschien als we met ons tweetjes zijn:)
#19 - 10-06-2007, 12:35 uur

Bill

Valt reuze mee hoor en binnenlandse vlucht, heb er afgelopen mei 6 genomen. Je hoeft maar een uur, een half uur kan ook nog, van te voren in te checken, de vliegtuigen zijn over het algemeen kleiner en de rijen ook, zeker als je een vlucht van rond het middaguur neemt. Je koffers zijn er op de plaats van bestemming ook zo weer uit. Is niet te vergelijken met 3 uur van te voren op Schiphol en met 300 man een boeing in. Kan het je echt aanraden.
#20 - 10-06-2007, 12:42 uur

@nn@

En heb je dat dan met een gezin met 3 kinderen gedaan. Ik vind het behoorlijk stressy op zo'n vliegveld met al  je spullen en je kinderen die je in de gaten moet houden. Maar wat je zegt schijnt waar te zijn. In the USA pak je het vliegtuig zoals je hier de trein pakt. Dus wie weet.
#21 - 10-06-2007, 12:48 uur

Bill

Nee eerlijk is eerlijk wij waren met zijn tweetjes, ik snap dat het met drie kinderen anders is maar bedenk eens wat een tijdwinst het opleverd om bij de oostkust te komen. Nu ja, veel succes met je beslissing.
#22 - 10-06-2007, 12:57 uur

@nn@

thanks :)
#23 - 10-06-2007, 15:05 uur

Hans B

Om op onze eindbestemming te komen moeten wij altijd 2x overstappen.
Wat Bill zegt, de binnenlandse vluchten zijn veel relaxter.
Zodra je eenmaal inde VS bent, langs de douane, immigrations en je koffers zelf op een ander band hebt gezet, is het een stuk prettiger.
't Is wel zo dat het ons 2x 2 uur reistijd kost.
Maar als je naar een voor Amerikaanse begrippen kleine luchthaven moet, heb je geen keus.
Hans
#24 - 10-06-2007, 15:52 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15