Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

In januari naar Antelope Canyon

Discussie gestart

mieke

In januari willen we van Las Vegas naar Antelope Canyon gaan. Ik heb er eea over gelezen en begin te twijfelen of het wel een goed tijdstip is om daar heen te gaan. Als er iemand is met eigen ervaringen dan zou ik dat op prijs stellen te horen.Weet iemand of er dan nog tochten te maken zijn? En wat de temperatuur daar zo'n beetje is? Zijn er hoge passen die je door moet?
#1 - 23-09-2006, 17:11 uur

Chi Sin X

Ik dacht dat ik gehoord had van mijn gids, dat de boel daar onder water staat tijdens de winter.  Misschien dat je hen best kan mailen, ze kunnen u ongetwijfeld meer vertellen.
#2 - 24-09-2006, 23:54 uur

mieke

Bedankt voor de info, we zijn inmiddels afgestapt van Antelope Canyon en zoeken het nu wat zuidelijker. Verblijven in Flagstaf en daar vandaan trips naar de zuidrim van de Grand Canyon. Antelope Canyon moeten we dan een andere keer doen.
#3 - 27-09-2006, 12:52 uur

anke

Het is wel schitterend en heel fotogeniek daar. Weliswaar is de canyon klein, maar ik heb niets gezien wat er mee te vergelijken is.

Dus echt nog een keer gaan!
#4 - 14-11-2006, 14:28 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15