Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

in NP jong kind aan lei draad?

Discussie gestart

sharon-vb

Ik heb uiteraard al veel verschillende foto's zitten bekijken van het natuurschoon in de nationale parken. Nu zie ik eigenlijk nergens een afzetting/railing. Ons dochtertje wordt volgende maand drie jaar en wij vertrekken begin mei naar Amerika. Ze is dan dus net drie. Ik bedacht me opeens dat het misschien wel slim zou zijn om haar in een soort tuigje te doen,  zodat ze niet onder in de grand canyon verdwijnt...
Wat denken jullie? Is dit nodig of niet? Heel de wandeling handjes vasthouden is niet te doen namelijk.
#1 - 23-01-2011, 11:04 uur

Johan

Volgens is dat nu typisch iets wat alleen jij als ouder kan bepalen. Ik heb iets dergelijks nooit nodig gevonden voor mijn kinderen en heb nooit ergens problemen mee gehad maar goed mijn kinderen zijn de jouwe niet. Ik heb wel genoeg ouders (met name Amerikanen) gezien die dit wel nodig vonden en hun kinderen in een tuigje laten rondlopen voor alle zekerheid. Maar goed er zijn ook heel veel Amerikanen die dit in een shoppingmall doen of zo. De viewpoints hebben volgens mij allemaal hekken ter bescherming maar het is niet moeilijk om daar voorbij te komen en als je ergens anders dan een gebruikelijke stop gaat lopen dan zijn er ook geen hekken te vinden! Dus je moet volgens mij datgene doen waar je jezelf comfortabel mee voelt.
#2 - 23-01-2011, 15:01 uur

leendert en maria

Ik kan me de zorg voorstellen. In GC heb je verschillende plaatsen die niet afgezet zijn. Doe wat je denkt dat goed is, neem er anders één mee, dan kun je altijd nog kijken of je het wel of niet gebruikt.
Maria
#3 - 23-01-2011, 15:19 uur

druifje

Wij gaan in september met ons dan 2-jarige zoontje ook naar amerika (voor ons niet de eerste keer, voor hem wel) en wij nemen wel zo'n "tuigje" mee.
Idd met het idee dat hij niet zo de GC invliegt :-\
Hij is nogal snel en voor je het weet vliegt hij richting de afgrond en dat overleefd mijn moederhart niet, hahaha...
Zoals hierboven al gezegd werd, je kan 'm altijd meenemen. Misschien gebruiken wij 'm ook niet, dat zien we dan wel weer.
#4 - 23-01-2011, 15:38 uur
Charmed I'm Sure

PetraVS

Onze kinderen waren ouder, toen wij bij de GC waren, de jongste was 7 en nog vond ik het eng.  Ik had de hele tijd haar hand vast.  Het gebeurt gelukkig niet vaak, maar je hoort toch wel, dat kinderen in afgronden vallen.  Je zult zeker niet de enige zijn, die voor heel jonge kinderen een leidraad gebruikt.  Als jij je er beter bij voelt gewoon doen.
#5 - 23-01-2011, 16:45 uur

sharon-vb

Druifje, waar hebben jullie die van jullie vandaan? Ik ben niet verder gekomen dan het tuigje van de prenatal. Dat is eigenlijk een tuigje voor kinderstoelen, maar  dan ook met een korte loopband erbij...
#6 - 23-01-2011, 20:21 uur

druifje

Hey Sharon,
Sorry voor de late reactie...
Ik heb er nog geen een, wilde ook bij prenatal gaan kijken.
Maar dat is dus niets begrijp ik.
Had op een ander forum ook al iets over dit onderwerp gelezen en daar zijn meiden die hebben zoiets in de vorm van een rugzakje (van b.v. een beer ofzo) met dan als staart de leidraad.
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/presentjesmv/
Misschien is dat wat???
Alleen geen idee of er ook winkels zijn waar je dat kan halen, of dat dat alleen via internet te krijgen is...
Gr. Rianne
#7 - 02-02-2011, 15:12 uur
Charmed I'm Sure

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15