Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Info route

Discussie gestart

ramon

hallo,

Ik wil dit jaar weer naar de States. Nu ben ik een beetje met een route aan het gochelen. Hier onder zie je wat ik ongeveer van plan ben. Beb benieuwd wat jullie ervan vinden en of er nog wat aan toe tevoegen is of wat ik beter kan laten.

 1 overnachting in Phoenix
  2 overnachtingen in het Palace Station hotel in Las Vegas
  1 overnachting in het Ramada Inn hotel in St. George
- 1 overnachting in het Bryce View Lodge hotel in Bryce Canyon
- 1 overnachting in het Best Western Capitol Reef Resort in Torrey
-  1 overnachting in het Big Horn Lodge hotel in Moab
- 1 overnachting in het Best Western hotel in Blanding
-  1 overnachting in het Best Western Turquoise hotel in Cortez
- 1 overnachting in het Best Western hotel in Santa Fe
-  1 overnachting in het Best Western hotel in Albuquerque
-  1 overnachting in het Holiday Canyon de Chelley hotel in Chinley
-  1 overnachting in het Holiday Inn hotel in Kayenta
-  1 overnachting in het Best Western Squire hotel in Grand Canyon
-  2 overnachtingen in het Hospitality Suite Resort in Scotssdale

Ik wil 18 dagen gaan dus heb er nog 2 over. Dus nog tips waar ik zeker langer moet blijven of dat ik nog ergens anders een uitstap kan maken.

Ook twijfel ik of ik wel via cortez santa fee en albuquerque moet gaan. Heb veel leuke dingen gelezen maar overtuigd niet echt.

Ik wil best mijn reis aanpassen maar wil zeker niet de kan van Californie op want daar ben ik al drie keer geweest.

Hoop op een aantal goeie tips.

Gr ramon
#1 - 22-01-2008, 21:31 uur

Marianne

hallo Ramon,
Als je naar Zion wilt zou ik in Springdale overnachten. Ik vind een hele dag daar zeer de meoite waard, dus daar zou je nog een extra overnachitng kunen plannen.
Als je Arches en Canyonlands wilt bezoeken is 1 nacht in Moab erg weinig. Waarom een nacht in Blanding en niet nog een nacht in Moab? Ik vind het erg onrustig zo omdat je bijna nergens langer dan 1 nacht bent.

Ik neem aan dat je Kayenta doet om Monument Valley te bezoeken? Je zou ook bij Goulding's Lodge kunnen overnachten; dan kun je genieten van de zonsondergang. De Lodge is redelijk prijzig, maar de cabins op de campground zijn heel betaalbaar.
Het New Mexico deel ken ik niet. Als je naar Cortez gaat om Mesa Verde te bezoeken houd er dan rekening mee dat een bezoek aan het park veel tijd kost omdat je veel dwellings alleen met een rangertour kunt bezoeken die je van te voren moet reserveren.

Je zou misschien de omgeving van Page mee kunnen nemen, met Antelope Canyon, Horseshoe Bend, Lake Powell, GLen Canyon Dam etc.

Marianne
#2 - 22-01-2008, 23:26 uur

hdeweert

Hallo Ramon

Je geeft alleen aan waar je gaat overnachten. Ter overweging om in je route op te nemen tussen Cortes en Santa Fe

van Cortes naar Durango daar per trein naar Silverton en terug verder
Via Aztec (Aztec ruins) naar  Taos
 Van Taos naar Santa Fe
Harm
#3 - 23-01-2008, 14:44 uur

ramon

Hallo

Na weer veel denk werk heb ik mij route aangepast en heb ik dit er van gemaakt.

Dag1:  Aankomt Phoenix
Dag2: Phoenix - Tucson
Dag3: Gehele dag tucson
Dag4: Tucson - Las Cruces
Dag5: Las Cruces - Albuquerque
Dag6: Albuquerque - Flagstaf
Dag7: Flagstaf(Sedona montezuma rondje)
Dag8: Flagstaff - Kayenta
Dag9: Kayenta - Cortez
Dag9: Cortez
Dag10: Cortez - Moab
Dag11: Moab - Escalante
Dag12: Escalante - St George
Dag13: St George - Las Vegas
Dag14: Las Vegas
Dag15: Las Vegas - Williams
Dag16:Williams - Phoenix

Dit is ongeveer de planning na veel overleg nu. Heb het net afgestuind en kom op deze route erg veel mooie plaatsen tegen

Heb echter nog wel 2 a 3 dagen over. Waar kan ik die het beste tussen plannen.


Gr Ramon
#4 - 23-01-2008, 19:52 uur

Marianne



Heb echter nog wel 2 a 3 dagen over. Waar kan ik die het beste tussen plannen.


Gr Ramon

Hallo Ramon,

Misschien kun je iets meer vertellen over wat je wilt zien en doen. Waarom die ene nacht in Moab? Ik had al aangegeven dat dat erg weinig is als je Arches en Canyonlands wilt bezoeken. Als je niet aangeeft wat de bedoeling is, is het moeilijk om suggesties te geven.
Ik weet ook nog niet of je naar Zion of Bryce wilt. Nogmaals, vergeet St George en neem de tijd voor Zion.

Marianne
#5 - 23-01-2008, 23:41 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15