Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

juli / augustus op de bonnefooi?

Discussie gestart

JDJ

hallo iedereen,

Wij gaan volgend jaar in het hoogseizoen (juli/aug) 3 weken naar Amerika en Canada ( grofweg Seattle-Jasper-Banff-Glacier-Yellowstone-Gr Teton-Las Vegas ). Ons plan is om alleen het hotel in Seattle (aankomst) en Las Vegas (vertrek) te boeken en de rest op de bonnefooi te doen. Is dit te doen gezien de periode waarin we reizen en de nationale parken die we aandoen? Zijn er genoeg hotels/motels beschikbaar in die periode? We willen niet verblijven in de nationale parken, maar in de plaatsen eromheen ( West Yellowstone / Kalispell / Jackson enz ). Graag jullie tips en adviezen.

alvast bedankt.

gr Johan
#1 - 17-02-2008, 11:34 uur

JDJ

iemand nog een reactie op bovenstaande??
#2 - 19-02-2008, 08:18 uur

hdeweert

Hotels zijn er over het algemeen voldoende maar als je op de bonnefooi reist kan het zijn dat je je neus stoot bij de wat goedkopere hotels en uiteindelijk in een duur hotel terecht komt. Hotels zijn er dus voldoende. Of ze plaats hebben hangt van zoveel vaktoren af, dat is van te voren niet aan te geven.
Kijk van te voren op het internet waar er hotels zijn dan hoef je als je aankomt niet zo te zoeken.
Harm
#3 - 19-02-2008, 09:17 uur

Marianne

Als je flexibel wilt zijn en het niet erg vindt om eens extra te rijden en buiten de parken te zitten kun je het prima op de bonnefooi doen.

Misschien handig om jullie route eens per dag uit te schrijven zodat je kunt zien waar nog ruimte zit. als het krap s, is het wellicht verstandig om toch te boeken; dat scheelt je tijd met zoeken. Ik denk eigenlijk dat het erg krap is in 3 weken.
Ik zou voor Yellowstone in  elk geval boeken, zeker als je in het park wilt zitten. De goedkopere mogelijkheden zullen nu al weg zijn, maar vaak helpt het om regelmatg even te checken, of om te bellen.
Boeken via www.xanterra.com .

Van Canada weet ik het niet maar ik neem aan dat daar hetzelfde geldt bij de parken.

Marianne
#4 - 20-02-2008, 09:36 uur

Hans B

ER zijn diverse algemene sites en de grotere hotelsketens hebben hun eigen om nu even te kijken hoe het met de bezetting zit.
Mijn verwachting is dat je buiten de parken goed terecht kunt.

Jasper --> Hinton
Banff   --> Canmore
Glacier --> Kalispell of Lethbridge dichterbij kan ook


Hans
#5 - 20-02-2008, 13:17 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Ebelix

Ik vind het altid zo zonde om een gedeelte van je dag te besteden aan het zoeken van hotels. Als je op de websites van de hotels/motels zelf de kamers boekt kan je ze vaak nog op de dag van aankomst annuleren als je iets anders leuk tegenkomt.

Veel plezier.
#6 - 20-02-2008, 23:14 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15