Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Waar waren jullie in Las Vegas???

Discussie gestart

Yessica

wij zijn in 2009 2 nachten in Circus Circus geweest, nou met recht een circus ;D wat een gedoe, ik ben 2 x verdwaald in het hotel, op zoek naar mijn kamer.

Komt me bekend voor, dat gevaar loop je denk ik in elk hotel in Las Vegas  :)

Wij konden destijds de receptie niet gevonden krijgen, die was in het midden waardoor je dus altijd langs gokautomaten moest. Liepen we daar met onze koffers langs rijen gokkasten en roulettetafels. Wel commercieel verantwoord natuurlijk  ;)
#31 - 12-01-2011, 22:17 uur



dikkekat

Wij hebben gelogeerd in het HARD ROCK HOTEL ligt niet op de strip maar ook niet te ver ervandaan
Het was SUPER!!!
Mooie moderne kamers met luxe bedden, groot tof zwembad en heel vriendelijke bediening
ECHT een AANRADER!
Veel winkels binnen en heerlijke restaurantjes, enorm veel sfeer en natuurlijk MUSIC!!
De prijs was toen 99 dollar wat goed meevalt vind ik
Je kan kiezen uit verschillende kamers met verschillende prijzen....normale kamer, luxe kamer, suite en tal van opties
ECHT REUZE!
neem maar eens een kijkje op de site www.hardrockhotel.com
Veel plezier in Vegas!
Groetjes
#32 - 13-01-2011, 17:19 uur
AMERIKA-LOVER-FOREVER!!

Mariska77

@ Yessica,

haha, wij stuntelden ook met onze koffers door het met tapijt beklede gokpaleis (let wel, 2 personen met 4 koffers :o) Afijn, de dag erna konden wij ons ook amuseren toen de nieuwe lichting toeristen zich een weg probeerde te banen door alles wat CC te bieden heeft ^-^
#33 - 14-01-2011, 15:24 uur

MiamiHeat

wij hebben ooit 1 nacht in CC gezeten...NOOIT MEER!!! Wat een waardeloze toko is dat! En we twijfelden al van te voren of we hier zouden gaan overnachten...hadden we het maar nooit gedaan! Volgende x gewoon weer naar Flamingo of Planet Hollywood
#34 - 14-01-2011, 17:28 uur

Harry

Voor alle mensen die met koffers door de enorme hotels in Las Vegas lopen te zeulen is er een hele simpele oplossing: rij met je auto naar de valet, laat je bagage uit de auto halen door de bellboy, laat je auto parkeren door de valet, ga naar de incheckbalie zonder gezeul met koffers, ga naar je kamer en laat je koffers brengen door de bellboy, zo doen we dat al vele jaren en kost je niet meer dan enkele dollars fooi.
#35 - 15-01-2011, 09:12 uur

MiamiHeat

Voor alle mensen die met koffers door de enorme hotels in Las Vegas lopen te zeulen is er een hele simpele oplossing: rij met je auto naar de valet, laat je bagage uit de auto halen door de bellboy, laat je auto parkeren door de valet, ga naar de incheckbalie zonder gezeul met koffers, ga naar je kamer en laat je koffers brengen door de bellboy, zo doen we dat al vele jaren en kost je niet meer dan enkele dollars fooi.

Wij ook!
#36 - 15-01-2011, 13:23 uur

Wop

wij hebben ooit 1 nacht in CC gezeten...NOOIT MEER!!! Wat een waardeloze toko is dat! En we twijfelden al van te voren of we hier zouden gaan overnachten...hadden we het maar nooit gedaan! Volgende x gewoon weer naar Flamingo of Planet Hollywood

Onze kinderen vonden het geweldig  ;)
#37 - 16-01-2011, 11:10 uur

MiamiHeat

Tis volgens mij idd een hotel meer gericht op ouders en hun kids!
#38 - 16-01-2011, 13:36 uur

bontsema

Hoi,
wij zijn met onze kids in circus circus geweest. het was niet duur en voor de kinderen super leuk.
#39 - 16-01-2011, 23:42 uur

svdz

Wij zijn in september 2010 naar las vegas geweest en hebben in t luxor hotel verbleven. Heel goed qua prijs: 205 $ voor 2 personen voor 3 nachten. Wat het zwembad betreft: we zijn niet gaan zwemmen dus daar kan ik me niet over uit spreken. Ik moet zeggen dat de kamers een klein beetje ouderwets zijn, wel groot en heel proper. Je hebt er ook totaal geen last van lawaai 's nachts. Het is niet het mooiste hotel van de strip, maar 's avonds is het wel de moeite met de lichtstraal die uit de piramide komt en enorm ver kan zien. Je hebt van daar uit wel een goed vertrekpunt naar de rest van de hotels op de strip.
#40 - 20-01-2011, 20:26 uur

Yessica

Wij zijn in september 2010 naar las vegas geweest en hebben in t luxor hotel verbleven. Heel goed qua prijs: 205 $ voor 2 personen voor 3 nachten. Wat het zwembad betreft: we zijn niet gaan zwemmen dus daar kan ik me niet over uit spreken. Ik moet zeggen dat de kamers een klein beetje ouderwets zijn, wel groot en heel proper.

Dan heb je waarschijnlijk in de pyramide zelf gezeten. De bijbehorende torens zijn nieuwer en hebben modernere en luxere kamers.
#41 - 20-01-2011, 23:49 uur



svdz

Inderdaad wij zaten in de piramide zelf.
#42 - 21-01-2011, 06:26 uur

Freckles49

Wij verbleven in een appartement "CANCUN". Dit complex ligt op dezelfde weg als de strip alleen niet aan de strip zelf. Je rijdt voorbij de Pyramide, dan het vliegveld en dan kom je bij het appartement. Supermarkt aan de overkant. Groot zwembad. Schitterend appartement en spot goedkoop, ik weet de prijs niet meer maar dat is vast te vinden op Expedia.
#43 - 21-01-2011, 06:56 uur

[email protected]

Hebben geslapen in het oude MGM , Flamingo, Treasure Island, en het laatst in 2009 toen we met een camper vanuit Vegas vertrokken
2 nachten in Hotel Tuscany en naderhand nog 3 dagen op een resort voor campers Oasis resort.
Treasure Island qua lokatie goed en prijs. In Ballagio goede buffetten.
#44 - 22-01-2011, 16:36 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15