Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

kaarten voor cirque du soleil

Discussie gestart

leendert en maria

Vraagje: Wie heeft de KA show van cirque du soleilin Las vegas gezien? Hij werd ons aangeraden door iemand, het filmpje wat ik gezien heb ziet er dan ook prachtig uit! Omdat het behoorlijk prijzig is wat vragen. Wie is er geweest en kan mij meer vertellen over de zitplaatsen (de prijzen verschillen behoorlijk)?
Of wellicht over andere shows van cirque du soleil die aan te raden zijn?
Eigenlijk hebben we een duwtje nodig in de beslissing om wel of niet te boeken... En als we het doen, via welke site is het goedkoopst en veilig?
Bedankt vast,
Maria
#1 - 16-07-2010, 23:05 uur

Wop

Vraagje: Wie heeft de KA show van cirque du soleilin Las vegas gezien? Hij werd ons aangeraden door iemand, het filmpje wat ik gezien heb ziet er dan ook prachtig uit! Omdat het behoorlijk prijzig is wat vragen. Wie is er geweest en kan mij meer vertellen over de zitplaatsen (de prijzen verschillen behoorlijk)?
Of wellicht over andere shows van cirque du soleil die aan te raden zijn?
Eigenlijk hebben we een duwtje nodig in de beslissing om wel of niet te boeken... En als we het doen, via welke site is het goedkoopst en veilig?
Bedankt vast,
Maria

Familieleden van ons die zijn er pas geweest en die waren er lovend over! Zijn ook lid van het forum, dus wellicht dat ze zelf ook reageren.
#2 - 17-07-2010, 10:22 uur

leendert en maria

Wop, bedankt voor je reactie. Het blijft verder nogal stil op dit topic... :( Waarschijnlijk niet veel mensen van het forum naar KA geweest.
We hebben besloten op de dag van aankomst meteen naar de half price ticket boot te gaan en hopen dat er nog 4 kaarten voor ons zijn. We nemen de gok.
Maria
#3 - 19-07-2010, 21:51 uur

leendert en maria

Voor de geinteresseerden:
Vanavond toch maar gereserveerd op de officiele site van cirque du soleil om kaarten voor KA te reserveren. Omdat bij betalen de credit cards steeds werden geweigerd, hebben we gebeld. We kregen een nogal chagrijnige dame aan de lijn die eerst eea moest uitzoeken omdat er inderdaad problemen waren met creditcard-betalingen. Na 5 min. moesten we terug bellen. We kregen een andere, aardige dame aan de lijn en zij gaf ons, na een gezellige babbel, zo maar 50% zomerkorting (!!!)  :D Bellen en babbelen kan dus helpen!
Maria
#4 - 19-07-2010, 23:01 uur

Sandra1985

waar zit die half price ticket boot????
#5 - 20-07-2010, 21:18 uur

leendert en maria

Geen idee. Ik zou dat ter plaatse vragen of even 'googlen' maar ik neem aan ergens centraal op de strip? Wij gaan volgende week ook voor het eerst naar Las Vegas...
#6 - 20-07-2010, 23:15 uur

Frasi

Ik heb geboekt bij Bestofvegas.com
Was voor tickets in juni een stuk goedkoper dan rechtstreeks bij het theater.
Zelf ben ik naar de Zumanity show geweest in Hotel New York Las Vegas. Dat is zeg maar de adult-versie met wat meer erotische acrobatiek. Erg mooi!
(zorg dan wel dat je niet op de eerste rij zit want dan mag je 'meedoen')
#7 - 20-07-2010, 23:37 uur

Harry

#8 - 21-07-2010, 08:29 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15