Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

kaartjes Alcatraz en shows Las Vegas

Discussie gestart

Igna

Hallo allemaal,

Onze 1e reis naar de VS begint langzaam dichterbij te komen (vertrek 13 juli). Als we nu kaartjes voor Alcatraz en shows in Las Vegas bestellen worden die dan meteen afgeboekt?
Zijn deze kaartjes dan nog te annuleren als er toch nog iets tussen mocht komen?

Heeft hier iemand ervaring mee?

Groetjes,
Igna
#1 - 29-05-2010, 20:38 uur

Frasi

De Alcatraz kaartjes weet ik niet meer (is al een paar jaar geleden).
Wel heb ik voor mijn komende reist (vertrek over 12 dagen  :D :D) kaartjes besteld voor een show in Las Vegas.
Die kaartjes (geboekt bij bestofvegas.com; goedkoper dan bij het hotel zelf) zijn wel direct afgeboekt en zijn non-refundable.
Dus als je route of dagen in LV nog niet zeker zijn is dat zeker een risico.
#2 - 30-05-2010, 00:26 uur

vincent77

Alcatraz tickets worden ook meteen afgeschreven... en ook non-refundable dacht ik.
#3 - 30-05-2010, 11:12 uur

Harm-Jan

Paar weken terug inderdaad Alcatraz-kaartjes besteld en deze zijn direct afgeboekt

Nu aftellen tot we gaan....

 >:D
#4 - 30-05-2010, 15:41 uur

Igna

Hoi,

Bedankt voor jullie reactie. Wij vertrekken 13 juli naar San Francisco en zullen 2 weken voor vertrek de kaartjes boeken. Denken jullie dat we dan op tijd zijn?
En nu maar hopen dat alles gewoon door kan gaan, geen aswolken of andere gekke dingen.

Groetjes,
Igna
#5 - 30-05-2010, 19:10 uur

Glenn

Alcatraz tix gaan idd meteen van de rekening. Maar als je tijdig anuleert, dan storten ze terug.
We zijn in april niet kunnen vertrekken door die ...vulkaan en we hebben alles netjes teruggestort gekregen.

gr
Glenn
#6 - 02-06-2010, 19:33 uur

Igna

Hoi Glenn,

Dat is erg netje geregeld. Hopelijk hebben jullie nog wel een nieuwe reis kunnen boeken.

Groetjes,
Igna
#7 - 02-06-2010, 20:00 uur

Bigbag

Ticketjes bij alcatrazcruises worden netjes terugbetaald tot max. 72 uur op voorhand.
#8 - 03-06-2010, 09:50 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15