Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

kamperen craters of the moon

Discussie gestart

henny en an

Hallo,

Wij willen tijdens onze reis dit jaar ook een nacht kamperen in Craters of the moon.
Er is een camping maar op het forum lees ik geen ervaringen met het kamperen daar.
Ik krijg de indruk dat iedereen er even kijkt en dan weer door rijdt.
Of vergids ik me hierin??
We zijn er eind augustus.
Zal wel bloedjeheet zijn zeker?

groet Henny
#1 - 30-03-2010, 13:41 uur

Hans B

Bij Craters of the Moon is inderdaad een camping. Wij zijn er afgelopen zomer geweest. CotM dan en niet de camping.
We hebben 2 of 3 korte hikes gemaakt en zijn verder gereden, maar als je er aan het eind van de dag bent kun je daar natuurlijk best overnachten.
#2 - 30-03-2010, 20:52 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

ellenB

Wij zijn hier vorig jaar geweest in september en hebben er op de camping gestaan met onze camper.
Ik vond het een geweldige ervaring, waar vind je een camping op lavagrond??????!!!! Het was er idd erg warm, aan het einde van de dag hebben we vanaf de camping een hele mooie wandeling gemaakt (begin wandeling achter douches). De bedoeling was heen en terug, maar door het aantal stops, foto's maken en enorm genieten  waren we lang onderweg en werd het donker en durfden we de weg niet terug te lopen (er zijn geen hekken etc en je loopt over de craterrand en geen verlichting) toen zijn we via de weg teruggelopen.
Ik raad het je zeer zeker aan om er te overnachten!!!
#3 - 31-03-2010, 14:37 uur

henny en an

Fijn om te horen dat het dus inderdaad mogelijk is om daar te kamperen. Wij zijn met 2 kleine tentjes en gaan op de bonnefooi.
We komen dan van Yellowstone en zien wel hoeveel tijd we voor het park hebben.
Is er op die route nog iets te zien wat we niet mogen missen?
#4 - 31-03-2010, 18:15 uur

ellenB

Wij zijn bij Camas National Wildlife Refuge geweest, daar zullie jullie langskomen. tis een klein park, veel vogels en wij hebben daar een moose-stelletje gezien (okay, okay met verrekijker), dat was geweldig. Verder zullen jullie richting Boise rijden, daar heb je mooie sanddunes, Bruneau Sanddunes Statepark, je kunt daar evt. vanaf surfen en een mooie sterrenwacht, publiekstoegankelijk en de sterren worden je aangewezen en toegelicht. Zeer de moeite waard.
#5 - 31-03-2010, 19:11 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15